هفدهمین دوره مسابقات والیبال زنان قهرمانی آسیا قرعه کشی شد و تیم ملی والیبال کشورمان با تیم های هند، فیلیپین و چین همگروه شد.
کد خبر: ۵۷۳۵۹۹
تیم ملی والیبال بانوان حریفان آسیایی خود را شناخت
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 22 شهریورماه با حضور 16 تیم برتر آسیا به میزبانی تایلند برگزار می شود.
قرعه کشی این رقابت ها شب گذشته برگزار شد و تیم ملی والیبال کشورمان به همراه تیم های هند، فیلیپین و چین در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت.
تیم های تایلند (میزبان)، استرالیا، مغولستان و قزاقستان در گروه یک این رقابت ها قرار گرفتند. اندونزی، ژاپن، ویتنام و هنگ گنگ در گروه سوم با هم رقابت می کنند و کره جنوبی، سریلانکا، تایپه و میانمار نیز در گروه چهارم هستند.
تیم ملی والیبال بانوان کشورمان حداقل 72 ساعت قبل از آغاز این رقابت ها راهی کشور تایلند خواهد شد.
چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بانوان از 21 خردادماه در تهران آغاز شده است که به مدت 16 روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ادامه خواهد داشت.
میترا شعبانیان از 22 بازیکن برای حضور در این مرحله از اردو دعوت کرده است که اسامی آنان به قرار زیر است:
شبنم علیخانی، الهام فلاح، نگین شیرتری، فرانک بابلیان، فرنوش شیخی، نیلوفر ابراهیمی، پوران زارع، شکوفه صفری، مینا روستا، مهسا صابری، زینب گیوه، مهسا کدخدا، فاطمه حسنی، تهمینه درگزی، فاطمه رشیدی، مائده برهانی، مهتاب رحمانی، سحر جباری، نداچملانیان، نگار کیانی، فرزانه زارعی و فرزانه مرادیان.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها