یونایتد برنده جنگ همشهری ها؛

لواندوفسکی به منچستریونایتد "بله" گفت

با وجود تمایل یرای پیوستن به منچستریونایتد؛

لواندوفسکی مجبور است یک فصل دیگر بماند

با مخالفت باشگاه دورتموند ،لواندوفسکی از این تیم جدا نمی شود و با وجود همه پیشنهادهایی که دارد باید تا پایان قراردادش که سال 2014 است در این تیم بماند.
کد خبر: ۵۷۱۹۳۶
لواندوفسکی مجبور است یک فصل دیگر بماند


 هانس یوآخیم واتزکه مدیر برنامه روبرت لواندوفسکی مهاجم باشگاه دورتموند آلمان اعلام کرد او به قرارداد خود با باشگاه بوروسیا دورتموند تا سال 2014 پایبند است و به یک باشگاه خارجی نیز منتقل نخواهد شد.
باشگاه دورتموند اخیرا اعلام کرد مقامات این باشگاه به لواندوفسکی اجازه پیوستن به باشگاه فوتبال بایرن مونیخ را نمی دهند .مدیر برنامه لواندوفسکی در گفتگو با روزنامه سودوتشه زیتونگ گفت لواندوفسکی اجازه پیوستن به یک باشگاه خارجی را نیز ندارد.

واتزکه این سخنان را در بحبوحه انتشار گزارش هایی مبنی بر علاقمندی باشگاه های رئال مادرید اسپانیا و منچسترسیتی و چلسی انگلیس برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی بیان کرد.

واتزکه گفت:« روبرت فصل بعد قطعا برای بوروسیا دورتموند بازی خواهد کرد. باید برای پس از این زمان برنامه ریزی کنیم.»

میشل زورک مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند نیز گفت:« ما تمرینات پیش از آغاز فصل را ظرف دو هفته شروع می کنیم. می خواهیم در این باره شفاف باشیم.»

انتظار می رفت مهاجم لهستانی دورتموند به همراه ماریو گوتزه هافبک دورتموند به بایرن مونیخ منتقل شود اما دورتموند این موضوع را رد کرد و تنها گوتزه به بایرن منتقل شد.

اما انتظار می رود باشگاه دورتموند دستمزد لواندوفسکی را افزایش دهد. لواندوفسکی در پایان فصل بعد بازیکن آزاد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها