پیغام سوارز به سران لیورپول:

در کار من دخالت نکنید!

اختلاف های بین لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای لیورپول با سران این تیم شدت گرفته است و این بازیکن به احتمال بسیار زیاد از لیورپول جدا می شود.
کد خبر: ۵۷۱۵۲۰
در کار من دخالت نکنید!


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ مسئولان باشگاه لیورپول در روزهای گذشته اقدامات زیادی برای فروش سوارز به تیم های دیگر انجام دادند که این دخالت ها به مذاق سوارز خوش نیامده است.

سوارز به سان گفت: به آنها توصیه می کنم که در کار من دخالت نکنند. تنها این من هستم که می دانم می خواهم برای فصل آینده در چه تیمی بازی کنم و هیچ کس نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند.
او با تایید پیشنهادهای بارسلونا و رئال مادرید گفت: من هنوز با لیورپول قرار داد دارم اما همه می دانند که دیگر نمی خواهم اینجا باشم. مشکلات زیادی را تحمل کردم و اطمینان دارم اگر اینجا بمانم فصل آینده هم این مشکلات را باید تحمل کنم. این خیلی مهم است که در جایی بازی کنم که آرامش داشته باشد.
سوارز افزود: من یکی از بهترین بازیکنان فصل اخیر بودم اما فشارها آنقدر بر روی من زیاد بود که این موفقیت را چندان حس نکردم. واقعیت این است که دیگر احساس خوبی برای ماندن در اینجا ندارم و می خواهم لیورپول را ترک کنم اما دراین باره فقط باید خودم تصمیم گیری کنم.

در حال حاضر رئال مادرید جدی ترین مشتری سوارز است. لیورپول این مهاجم را در ازای 50 میلیون پوند به رئال می فروشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها