از دور از نزدیک

کلکسیون شخصی 3000 عروسک

زنی از اهالی فلوریدا که از 23 سال پیش به جمع‌آوری انواع مختلفی از عروسک‌های باربی علاقه‌مند شد تا امروز بیش از 3000 عروسک جمع‌آوری کرده است. او این عروسک‌ها را در ویترین شیشه‌ای اتاق نشمین خانه‌اش نگهداری می‌کند.
کد خبر: ۵۶۹۰۸۸

لوری که پنجاه و سه ساله است، هر سال بیش از ده هزار دلار از درآمدش را به خرید عروسک و لوازمی که برای این عروسک‌ها ساخته می‌شود، اختصاص می‌دهد و بیش از 5000 دلار از درآمدش را نیز صرف شرکت در انجمن‌هایی می‌کند که شرکت بزرگ تولیدکننده این عروسک‌ها برگزار می‌کند. در حقیقت این عروسک‌ها یادآور دوران کودکی است و لوری با نگهداری از این عروسک‌های زیبا هر روز مدت زمانی را صرف یادآوری خاطرات دوران کودکی می‌کند. او معتقد است نگهداری اسباب بازی‌های دوران کودکی بیش از هر داروی دیگری که برای آرامش بخشیدن به افراد توصیه می‌شود، تاثیرگذار است./ UPI

کاهش وزن به هر قیمتی

نمی‌دانم شما از آن دسته از افرادی هستید که حاضرند به هر قیمتی شده در کاهش وزن موفق شوند یا خیر، اما گویا بعضی از خانم‌ها حاضرند به هر قیمتی شده از راهکاری تضمینی برای کاهش وزن بهره‌مند شوند. زنان اهالی ونزوئلا برای کاهش وزن، چسب‌های پلاستیکی کوچکی را که با همین هدف طراحی شده روی زبانشان می‌چسبانند که خوردن غذاهای جامد را بسیار سخت می‌کند.

این روش نخستین‌بار توسط یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک از اهالی بورلی هیلز به‌عنوان روشی غیرتهاجمی‌ برای کاهش وزن ابداع شد. اگرچه استفاده از این چسب می‌تواند راهکار مناسبی برای رسیدن به وزن ایده‌آل باشد اما با عوارض جانبی نیز همراه است. در بعضی موارد وجود این چسب روی زبان با ایجاد اختلالاتی در گفتار افراد همراه است، گاهی نیز موجب ایجاد اختلال در روند خواب آنها می‌شود.

این چسب‌ها حاوی منافذی است که رشد بافت زبان را امکان‌پذیر می‌سازد. البته فقط برای مدت یک ماه می‌توان این چسب را روی زبان قرار داد زیرا اگر برای مدت طولانی‌تری روی زبان قرار گیرد روی آن چسبیده و برداشتن آن از روی زبان بسیار پیچیده می‌شود. بعد از این مدت افراد باید تحت نظر پزشک متخصص تغذیه باشند تا وزنشان تحت کنترل قرار گیرد. /odditycentral

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها