لبنان 1 کره جنوبی 1

توقف کره جنوبی به نفع ایران

تیم ملی فوتبال لبنان با تساوی مقابل کره جنوبی به نوعی به نفع ایران عمل کرد تا وضعیت صعود تیم‌های گروه B مقدماتی جام جهانی پیچیده‌ترشود.
کد خبر: ۵۶۸۵۶۶
توقف کره جنوبی به نفع ایران


تیم‌های لبنان و کره جنوبی در دیگر دیدار گروه دوم مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند و نتیجه این دیدار که برای ایران نیز اهمیت زیادی داشت، یک بر یک مساوی به پایان رسید.

شاگردان تئو بوکر که با این یک امتیاز دیگر شانس صعود ندارند، در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و در شرایطی که به نظر می‌رسید برای مقاومت 78 دقیقه‌ای کار سختی داشته باشند، توانستند با درخشش سنگربان خود که بارها دروازه‌اش را نجات داد در آستانه کسب سه امتیاز بازی قرار بگیرند. حسن عباس همانند دیدار با ایران ستاره بی چون و چرای لبنانی‌ها بود.

حسن معطوک در دقیقه‌ی 12 این بازی موفق به گلزنی شد. سانتر خوب محمد حیدر به معطوک رسید و شوت زمینی اما دقیق به گوشه چپ دروازه‌ سنگربان کره جنوبی را تسلیم کرد.

مقاومت لبنانی‌ها سرانجام در واپسین لحظات فرو ریخت. در حالی که هفت دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود، کیم وو گل مساوی را به ثمر رساند تا کره برای دومین بار پیاپی در آخرین لحظات به گل برسد؛این تیم برابر قطر نیز در همین شرایط موفق به گلزنی شده بود.

به این ترتیب کره و ازبکستان با 11 امتیاز در صدر قرار گرفتند. ایران با 10 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و امیدوار ماند. قطر هفت امتیازی شد و لبنان نیز با شش امتیاز عملا شانس صعود به جام جهانی را از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
۰
۰
كلید رسیدن به جام جهانی 2014، شكست قطعی تیم لبنان است و به نظرم بایستی به 4 امتیاز قانع نباشیم و بایستی به فكر 6 امتیاز باشیم و میدانیم كه ایران میتواند!

نیازمندی ها