دزدها با سرقت گاوصندوق و دزدیدن محتویات، آن را در بیابان رها کرده بودند

سرقت گاوصندوق 100 کیلویی

در پی سرقت گاوصندوق یکصد کیلویی از خانه‌ای در فردوسیه شهریار، ماموران انتظامی مردی جوان را در این ارتباط دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۶۷۵۷۶

متهم در بازجویی اولیه عنوان کرد، گاوصندوق را در حالی در بیابان پیدا کرده که محتویات آن به سرقت رفته بوده و او فقط از داخل آن یک گوشی تلفن همراه برداشته است.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه دوم بازرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، از سرقت اموال خانه‌اش خبرداد.

شاکی گفت: شب حادثه وقتی از مهمانی به خانه‌مان بازگشتیم، متوجه شدیم در ورودی تخریب شده و گاوصندوق یکصد کیلویی که محتویات آن صندوقچه طلای همسرم، مدارک هویتی اعضای خانواده، دو میلیون تومان پول، چند کارت بانکی، گوشی تلفن همراه، سند خودرو و جواز کسب مغازه‌ام بود سرقت شده است.

با طرح این شکایت، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق شب‌رو آغاز و با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه معلوم شد عاملان این سرقت افراد سابقه‌دار هستند.

گوشی مسروقه در دست یک متهم

با جمع‌بندی اطلاعات، تحقیقات در این ارتباط ادامه یافت تا این که دو روز پیش ماموران اطلاع یافتند گوشی تلفن همراه مسروقه شاکی در منطقه نسیم‌شهر فعال شده است که در ادامه خانه مرد متهم شناسایی و او دستگیر شد.

متهم جوان در بازجویی ادعا کرد گوشی تلفن همراه را از دوستش گرفته و از مسروقه بودن آن بی‌خبر است.

در پی اظهارات این متهم، دوست وی نیز دستگیر و در تحقیق از او معلوم شد وی هیچ اطلاعی از گوشی تلفن همراه مسروقه ندارد.

در ادامه، اولین متهم دستگیر شده دوباره بازجویی شد و این بار اعتراف کرد در زمینه جمع‌آوری ضایعات فعالیت داشته و گوشی تلفن مسروقه را کنار یک گاوصندوق خالی که در جاده افتاده بوده، پیدا کرده است و از محتویات گاوصندوق مسروقه اطلاعی ندارد.

ردپای متهم سابقه‌دار حوالی خانه شاکی

در ادامه تحقیقات ماموران اطلاع یافتند برادر این متهم یک دزد سابقه‌دار است و چند روز پیش از سرقت خانه شاکی، حوالی منزل وی دیده شده و احتمال دارد این متهم سابقه‌دار در سرقت از خانه شاکی نقش داشته باشد.

بنابر این گزارش، متهم جوان با قرار قانونی بازپرس ولایی کبریا، در شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات از او در حالی آغاز شده که برادر او نیز که یک دزد حرفه‌ای است، به عنوان مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها