«سیامک سیاه» دستگیر شد

رییس کلانتری 133 شهرزیبا از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای به نام سیامک معروف به «سیاه» خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۶۵۷۲۱
«سیامک سیاه» دستگیر شد

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرگرد مهدی کرمی گفت: با شکایت های انجام شده از سوی شهروندان و مالباختگان محدوده شهرزیبا و دریافت اطلاعات در خصوص اختفای این متهم در یک خانه استیجاری در محدوده مذکور، تیمی از ماموران تجسس این کلانتری تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد که این متهم «سیامک» معروف به «سیاه» است که پاتوق کردن محل اختفای خود برای سارقان دیگر، اقدام به گردآوری سارقان و همدستان خود می کند که این امر به شکایت شهروندان منجر شده است.

رییس کلانتری 133 شهرزیبا اظهارداشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه این متهم را که در منزل حضور داشت بازداشت کرده و در بازرسی از منزل وی سه دستگاه ضبط و صوت، دو دستگاه پنل، یک کارت ملی مسروقه، هشت عدد سیم کارت مسروقه کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ متهم در تحقیقات انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف کرده و با توجه به سوابق وی، ماموران پرونده اش را برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها