سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق منزل معروف به «فرهاد جوجه»‌ در محدوده گلبرگ خبر داد و گفت: این سارق وارد یک خانه شد اما نگهبان خانه مذکور او گرفتار کرده و به پلیس تحویل داد.
کد خبر: ۵۶۷۰۶۴
«فرهاد جوجه» بازداشت شد

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران گفت: نیمه شب گذشته یکی از سارقان منزل در محدوده گلبرگ که به «فرهاد جوجه» معروف بود، برای سرقت از یک خانه ویلایی که گمان می کرد خالی از سکنه باشد وارد شده و اقدام به سرقت تعدادی از اشیای گرانقمیت می کند غافل از اینکه نگهبان منزل در خانه حضور دارد و مترصد فرصتی برای دستگیر کردن وی است.

وی افزود: در همین مدت زمان کوتاه از ورود سارق به منزل، نگهبان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را اعلام می کند و متعاقبا با سرعت عمل و تیزهوشی موفق می شود که سارق مذکور را که از نظر جثه از او کوچکتر بود، گرفتار کرده و تا رسیدن پلیس در یکی از اتاق ها محبوس کند.

سرهنگ نادری اظهارداشت: با هماهنگی های انجام شده از سوی اپراتور مرکز پلیس 110 تیمی از ماموران کلانتری 147 گلبرگ ظرف چند دقیقه به محل اعزام و این سارق سابقه دار را که توسط نگهبان خانه ویلایی دستگیر شده بود به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار می دهند.

وی تصریح کرد: متهم در کلانتری به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که با شناسایی منازل خالی از سکنه در شرق تهران اقدام به سرقت از آنها می کند اما گمان نمی کرده که این خانه نگهبان داشته باشد و برای همین گرفتار شده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران افزود: متهم با ارایه جزییات سرقت خود در کلانتری به چند فقره سرقت دیگر نیز در این خصوص اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها