برنامه‌های رادیو صدای آشنا

جشن ولادت پدر خوبان

دو ویژه برنامه «پدر خوبان» و «مدح خورشید» در روز ولادت حضرت علی (ع) از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.
کد خبر: ۵۶۵۰۸۲
جشن ولادت پدر خوبان

به گزارش روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، پدر خوبان جنگی شاد همراه با قطعات طنز و آیتم های تفریحی و سرگرم کننده، به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر است که گروه ورزش و تفریحات آن را تهیه و تولید کرده است.

چنگیز حبیبیان خواننده نیز با حضور در این ویژه برنامه برنامه چند ترانه شاد در وصف مولای متقیان (ع) اجرا خواهد کرد.

حجت الاسلام اتابکی نیز در بخشی از این ویژه برنامه به تحلیل و تفسیر زندگی حضرت علی (ع) خواهد پرداخت.

داود حیدری سردبیر و بازیگر، محبوبه نعمتی تهیه کننده، سمیرا سجادی گوینده، لیلا صابونچی بازیگر، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

«پدر خوبان» را که در گروه ورزش و تفریحات تولید شده، روز جمعه سوم خرداد ساعت 10:30 به وقت تهران برابر با ساعت 06:00 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

"مدح خورشید" ضمن شناساندن بهتر و بیشتر شعر آئینی خاصه شعر علوی، شمه ای از اوج تحولات این شبک اشعار را پس از انقلاب، بازگو خواهد کرد.

بررسی ارزش های شیعی از طریق شعر شیعی یا شعر علوی، و همچنین شعرخوانی، بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

ضیاء الدین خالقی سردبیر و نویسنده، رقیه آقازاده تهیه کننده، و حمیدرضا رضایی و سمیرا سجادی گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

«مدح خورشید» را که در گروه هنروادبیات تولید شده، روز جمعه سوم خرداد ساعت 14:00 به وقت تهران برابر با ساعت 09:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

ایام اعتکاف در «غوغای خلوتیان»

«غوغای خلوتیان» در ایام اعتکاف از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.
«غوغای خلوتیان» با شبیه سازی روزهای اعتکاف به اسفار اربعه ملاصدرا، دیدگاه جدیدی را نسبت به اعتکاف برای ایرانیان مقیم خارج از کشور به وجود خواهد آورد تا معنویات در زندگی بصورت دیگر برای آنها نمایان شود.

استاد نیکنان کارشناس این ویژه برنماه است.امیر بنی هاشمی سردبیر، نویسنده و تهیه کننده، و یاسر دعاگو گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

غوغای خلوتیان را که در گروه فرهنگ و تمدن تولید شده، از سوم تا پنجم خرداد ساعت 15:45 به وقت تهران برابر با ساعت 11:45 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

بازخوانی حماسه آزادسازی خرمشهر در روز سوم

ویژه برنامه «روز سوم» کاری از گروه فرهنگ و تمدن شبکه جهانی صدای آشنا در روز آزادسازی خرمشهر از این شبکه پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، «روز سوم» به منظور ادای احترام به افرادی که در حماسه آزادسازی خرمشهر شرکت داشتند، در قالب مستند- روایی، به بازخوانی این تاریخ ارزشمند می پردازد.

قسمتی از این ویژه برنامه به بررسی اهمیت و تجلیل جایگاه هنرمندانی که به اشکال مختلف، آثاری از جمله کتاب، فیلم، موسیقی، و ... در این زمینه خلق کرده اند، خواهد پرداخت.

ناهید گودرزی سردبیر و تهیه کننده، محسن بهرامی و مینو جبارزاده بازیگران و سعید اسلام زاده نویسنده و کارشناس مجری، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

روز سوم را روز جمعه سوم خرداد ساعت 21:30 به وقت تهران برابر با ساعت 17:00 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها