نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه منتظر ثبت نام خاتمی هم بودم، گفت: امروز روزی است که 45 هزار تومان آن با 15 هزار تومان سال گذشته برابری می‌کند. اگر قرار باشد که این مسئله ادامه پیدا کند به معنای سقوط پول ملی است که کمتر از سقوط خرمشهر نیست.
کد خبر: ۵۶۲۰۷۸
سقوط ارزش پول ملی کمتر از سقوط خرمشهر نیست

محسن رضایی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران، با حضور در دانشکده مدیریت این دانشگاه به تبیین مواضع خود پرداخت.

رضایی طی سخنانی با بیان اینکه در جامعه ما مشکلاتی مانند تحریم‌ها، منازعات سیاسی و معیشت مردم وجود دارد، اظهار داشت: دولتی که در آینده تشکیل می‌شود باید این مشکلات را از جامعه دور کند، چرا که دولت آینده باید بر اساس از بین بردن تحریم‌ها و منازعات سیاسی شکل بگیرد و در نتیجه محور اصلی این امر تشکیل اقتصاد مردمی است.

وی ادامه داد: مردم از دست دولت‌های تورمی و عوام‌فریب خسته شده‌اند و می‌خواهند کشتار تصادفات کم شده و صنعت خودروی داخلی متحول شود، اما وقتی منازعات سیاسی الویت پیدا کند زندگی مردم فراموش می‌شود.

رضایی با بیان اینکه امروز روزی نیست که لشکرکشی‌های سیاسی اوج بگیرد، اظهار داشت: امروز روزی است که در این محاصره اقتصادی باید به فکر مردم بود و نه قدرت.

وی در همین راستا افزود: گره مشکل کار تنها مسئله مستی قدرت نیست، بلکه نداشتن برنامه و ضعف مدیریت در کشور بوده که بیش از تحریم‌ها به کشور آسیب می‌رساند.

رضایی تصریح کرد: از همه فعالان می‌خواهم که از منازعات سیاسی بپرهیزند، چرا که ملت ایران تحمل دیدن دوباره منازعات سیاسی را ندارند و به اندازه کافی طعم تلخ این لشکرکشی‌های سیاسی را چشیده‌اند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه هیچ‌کدام از سه دولت اخیر ثروت تولید نکرده‌اند، گفت: دولت‌های قبلی ثروت را از زیر زمین استخراج کرده و مصرف می‌کردند و اگر هم با بی پولی مواجه می‌شدند از بانک مرکزی می‌خواستند تا پول چاپ کند.

وی افزود: امروز روزی است که 45 هزار تومان آن با 15 هزار تومان سال گذشته برابری می‌کند. اگر قرار باشد که این مسئله ادامه پیدا کند به معنای سقوط پول ملی است که کمتر از سقوط خرمشهر نیست.

رضایی تصریح کرد: دولت‌های مصرف‌گرا اکنون جوابگوی ملت نبوده و ما نیازمند مدیریت قوی بر اداره پول و ثروت کشور هستیم.

رضایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره حضور هاشمی، مشایی و جلیلی در انتخابات چیست، گفت: با حضور این افراد انتخابات ایران گرم شد، البته منتظر ثبت نام خاتمی هم بودم، بنابراین چه این‌ها باشند و چه کنار بروند من در صحنه حضور خواهم داشت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مرتضی شكوهنده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
۰
۰
با سلام وعرض ادب : حدود 9 سال پیش در سالن علامه مخبر دزفولی به خدمت آقای رضائی رسیدیم و به ایشان یاد آوری نمودم كه : جریانی فاسد عناصر توانمند انقلابی و دارای سلامت نفس را از ادارات قلع و قمع می كند و ایشان قول دادند برای رفع این معضل كاری بكنند ؛ آیا كمترین قدمی در این خصوص برداشتند كه حالا برای ریاست جمهوری خیز برداشته اند ؟....... برای شهروندان مؤمن، متدین، انقلابی و توانمند جائی در دستگاه مدیریتی جمهوری اسلامی وجود ندارد و در این امر هیچ تفاوتی بین هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد وجود ندارد ؛ شاید من بعد رؤسای جمهوری آینده تغییر رویه ای ایجاد نمایند!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
۰
۰
فقط دكتر رضائی میتونه ما را از این وضع اقتصادی نجات بده

نیازمندی ها