مذاکراتم تا دو روز دیگر نهایی می‌شود

گل‌محمدی: اولویتم برای مربیگری تیم تهرانی است

سر طلایی فوتبال ایران را دوست دارم

گل محمدی:درسی که تبریز به ما داد

چند روزی بود پس از باخت از خانه بیرون نمی‌رفتم اما سفر به تبریز برای بنده یک ثمره بزرگ داشت و آن حس کردن دوباره لطفی بود که هواداران نسبت به ما داشتند. هرگز تصور نمی‌کردم در این روزهایی که پرسپولیس جام را از دست داده، هواداران پرسپولیس در فرودگاه و یا جاهای دیگر اینگونه با ما رفتار کنند.
کد خبر: ۵۶۱۶۸۳
گل محمدی:درسی که تبریز به ما داد

سرمربی مستعفی پس از این ملاقات گفت: همایون بهزادی یکی از بزرگان و بنیانگذاران پرسپولیس است که همه اهالی فوتبال از صمیم قلب ایشان را دوست دارند. بهزادی در همه این سال‌ها هیچ‌گاه از تیم پرسپولیس و مربیانش انتقاد نکرده و در سخت‌ترین شرایط پشتیبان و حامی پرسپولیس و هواداران بوده است که این موضوع هرگز از ذهن هواداران پاک نخواهد شد.

وی افزود: بهزادی ثابت کرده که پرسپولیس را مثل فرزندانش دوست دارد. امروز هم جای امیدواری بود که دستگاه تنفس مصنوعی را برداشته بودند اما حال سرطلایی هواداران پرسپولیس چندان مساعد نبود و نمی‌توانست صحبت کند. زمانی که به بیمارستان دی رفته بودم آتیلا حجازی و احتشام‌زاده کاپیتان اسبق تیم ملی تنیس روی میز نیز به عیادت همایون خان آمده بودند. در روزهای اخیر خیلی‌ها سعی کردند با عیادت از بهزادی ایشان را تنها نگذارند. امیدوارم آقای بهزادی سلامتی خودشان را هر چه زودتر بدست بیاورند و سایه‌شان بالای سر پرسپولیس و هواداران باشد.

یحیی گل‌محمدی درباره اظهارنظر دستیارش مجتبی حسینی درباره علی پروین گفت: مجتبی تحت فشار و ناراحتی این حرف‌ها را زده و بنده مراتب ناراحتی خودم را از چنین مصاحبه‌ای به خودش هم گفتم. در حال حاضر بنده سرمربی مستعفی پرسپولیس هستم اما احترام به علی پروین نه تنها به عنوان عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته فنی بلکه به عنوان یکی از بزرگان فوتبال کشورمان بر همه ما واجب است و مجتبی حسینی هم بدون تعارف نباید این‌گونه درباره علی آقا صحبت می‌کرد.

وی گفت: پرسپولیس را در رتبه دوازدهم جدول تحویل گرفتم. به هر حال وقتی پرطرفدارترین تیم آسیا در چنین جایگاهی قرار گیرد، طبیعی است که مشکلات فنی، روحی، روانی و حاشیه‌ای زیادی به وجود آمده باشد. در آن شرایط به لطف خدا، حمایت هواداران و باشگاه و زحمات بازیکنان توانستیم در اولین گام تیم خوب ملوان را با شش گل شکست دهیم و در ادامه نیز با برتری‌های پر گل مقابل نفت تهران و سایپا امید را به تیم برگردانیم.

وی ادامه داد: در دیدار برگشت مقابل سپاهان نیز بهترین بازی، عملکرد و نتیجه پرسپولیس در سال‌های اخیر مقابل این تیم مدعی را رقم زدیم. در دربی برگشت مقابل استقلال هر چند پیروز نشدیم اما به گواه همه کارشناسان این پرسپولیس بود که بر توپ و میدان مسلط بود. به گفته چهار کارشناس داوری، سه پنالتی پرسپولیس نادیده گرفته شد. در جام حذفی علاوه بر برتری پر گل مقابل ملوان و نفت تهران توانستیم ذوب‌آهن و داماش را در خانه خودشان شکست دهیم. در مجموع و در شرایطی که پرسپولیس در نیم فصل اول 21 امتیاز کسب کرده بود، در دور برگشت 29 امتیاز گرفتیم و چهار بازی جام حذفی را هم بردیم.

گل‌محمدی گفت: همه می‌دانند که در دور برگشت رقابت‌های لیگ خیلی از بازی‌ها را فدای جام حذفی کردیم و تمرکز و توان خود را روی جام حذفی گذاشته و در برخی بازی‌ها در شرایطی در رقابت‌های لیگ به میدان رفتیم که فکر و حواسمان به قهرمانی در جام حذفی بود و سعی کردیم توان بازیکنانمان را در جام حذفی نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: یک نگاه منطقی گواه بر این مدعاست که در دور برگشت رقابت‌های لیگ به شدت از ناحیه داوری متضرر شدیم. پنالتی‌هایی که برای پرسپولیس گرفته نمی‌شد و یا موقعیت‌های تک به تکی که به اشتباه آفساید اعلام می‌شد، کار را به جایی رسانده بود که بحث کناره‌گیری پرسپولیس از رقابت‌های لیگ برتر توسط مدیریت باشگاه و هیأت مدیره مطرح شد. بنابراین در رقابت‌های لیگ می‌توانستیم بیشتر از 29 امتیاز کسب کنیم.

سرمربی مستعفی پرسپولیس افزود: پرسپولیس به گواه آمار جزو تیم‌هایی است که در نیم فصل دوم بیشترین صعود و بیشترین افزایش امتیازات را نسبت به نیم فصل اول داشته است. قسمت و تقدیر ما هم این بود که پس از فینال جام حذفی انتقادات تند و فشارهای بسیار زیادی را تحمل کنیم. عیبی ندارد و من از کسی ناراحت نیستم. فقط ناراحت هواداران پرسپولیس هستم که لطف و محبتشان را هرگز از ما دریغ نکردند. خودم را شرمنده هواداران پرسپولیس می‌دانم و بار دیگر از آنها عذرخواهی می‌کنم و به خاطر درخواست مدیرعامل محترم باشگاه و حفظ حرمت پرسپولیس و هوادارانش به رغم استعفایی که داده بودم، بر حسب وظیفه به تبریز رفتم و در شرایطی که تیم انگیزه و رمقی برای مبارزه نداشت و بازیکنان بسیاری به علل مختلف غایب بودند تیم را هدایت کردم.

وی تصریح کرد: چند روزی بود پس از باخت از خانه بیرون نمی‌رفتم اما سفر به تبریز برای بنده یک ثمره بزرگ داشت و آن حس کردن دوباره لطفی بود که هواداران نسبت به ما داشتند. هرگز تصور نمی‌کردم در این روزهایی که پرسپولیس جام را از دست داده، هواداران پرسپولیس در فرودگاه و یا جاهای دیگر اینگونه با ما رفتار کنند.

گل‌محمدی ادامه داد: شاید تصورم این بود که برخی هواداران پرسپولیس وقتی مرا می‌بینند حرفی بزنند و یا به ما کنایه بزنند، اما خدا را شاهد می‌گیرم که همه آنها در مواجهه با ما نهایت احترام را گذاشتند و حتی خیلی‌ها طوری حرف می‌زدند که دوست داشتند ما به کارمان در پرسپولیس ادامه بدهیم. من از هواداران صمیمانه تشکر می‌کنم و از آنهایی که به واسطه باخت در فینال جام حذفی و یا هر موضوع دیگری از بنده ناراحت بوده و هستند عذرخواهی می‌کنم و از آنها حلالیت می‌طلبم. من تمام توانم را گذاشتم و آرزویم سربلندی پرسپولیس بود اما این اتفاق نیفتاد و من خودم را شرمنده این هواداران عزیز و با معرفت می‌دانم. امیدوارم که پرسپولیس فصل آینده بتواند این هواداران را سربلند و سرافراز کند و آرزو می‌کنم همه پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس هر گزینه‌ای که باشگاه و کمیته فنی انتخاب می‌کند را با تمام وجود حمایت کنند تا این تیم به روزهای اوج خود بازگردد. پرسپولیس بزرگ است و همیشه بزرگ می‌ماند و این فراز و نشیب‌ها هرگز از بزرگی پرسپولیس کم نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها