ابوترابی در جمع خبرنگاران:

کاندیدای نهایی ائتلاف پنجگانه هستم

ابوترابی فرد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به معرفی نامزد نهایی ائتلاف پنگانه، گفت: اینجانب کاندیدای نهایی این ائتلاف هستم.
کد خبر: ۵۶۱۶۲۷
کاندیدای نهایی ائتلاف پنجگانه هستم

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، محمدحسن ابوترابی فرد کاندیدای ائتلاف پنج پنجگانه پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ائتلاف پنج پنجگانه برای معرفی نامزد نهایی خود ارزیابی‌های مختلفی داشت گفت: مجموعه عواملی همچون تقویت پایگاه اجتماعی و نظرسنجی مورد نظر مسئولین ائتلاف بود که در نهایت در یک نشست به کاندیداتوری اینجانب رسیدند.

وی افزود: دوستانم در ائتلاف پنج پنجگانه کاملاً در چارچوب توافقات عمل کردند و مسئولیت کاندیداتوری را به اینجانب سپردند.همچنین با توجه به اینکه اختلاف معناداری بین اعضا در نظرسنجی ها نبود در نهایت تصمیم بر کاندیداتوری اینجانب گرفته شد.

ابوترابی فرد در پاسخ به سوالی درخصوص کارآمدی خود، گفت: اینجانب نایب رئیس دوم در مجلس هفتم و نایب رئیس اول در مجلس هشتم بوده و هم اکنون نیز نایب رئیس اول مجلس نهم هستم که این خود گواه روشنی بر مدیریت و کارآمدی من در مجلس شورای اسلامی است.همچنین در تدوین لایحه بودجه و تدوین برنامه توسعه کشور نقش داشتم که نشانه مدیریت خوب اینجانب است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص حصر برخی کاندیداهای انتخابات 88، گفت: امیدواریم بتوانیم با الهام از نگاه رهبری آنچه که باعث وحدت در جامعه می شود، عمل کرد.

ابوترابی درخصوص انتشار نامه مقام معظم رهبری درخصوص برکناری مشایی از معاونت اولی ریاست جمهوری، گفت: اینجانب با نظر رهبر معظم انقلاب، نامه مذکور را منتشر کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها