وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: مراسم دهه تولید ملی در سراسر کشور از ابتدای تیرماه امسال همزمان با روز اصناف آغاز و تا روز دهم این ماه مصادف با روز ملی صنعت و معدن ادامه می یابد.
کد خبر: ۵۶۱۳۶۸
اول تا دهم تیرماه، دهه تولید ملی نام گرفت

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: دهه تولید ملی از اول تیرماه مصادف با روز اصناف آغاز و تا دهم تیرماه همزمان با روز ملی صنعت و معدن ادامه خواهد داشت.

به مناسبت این دهه برنامه های مختلفی با محوریت بخش خصوصی و مشارکت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، شورای اصناف، خانه معدن ایران، کنفدراسیون صنعت ایران، انجمن مدیران صنایع، انجمن تحقیق و توسعه و فعالان صنعتی و معدنی کشور به اجرا درمی آید.

برپایی همایش ها و سمینارها و کارگاه های آموزشی با موضوعات مرتبط صنعت، معدن و تجارت از جمله برنامه‌ هایی است که در این دهه در نظر گرفته شده است. براساس برنامه های پیش بینی شده، آغاز این دهه‌ با روز اصناف همراه است که به دنبال آن از صنوف مختلفی که در نظام توزیع و تنظیم بازار حضور فعالانه ای داشته اند با برگزاری همایش تجلیل خواهد شد.

همچنین در روز دهم تیرماه نیز برای تجلیل و قدرشناسی از تولید‌ کنندگان و سرمایه‌ گذاران بخش صنعت و معدن همایش های مختلفی برگزار می‌شود.

در دهه تولید ملی‌ چند رویداد مهم نمایشگاهی و بهره برداری از طرح‌ های مختلف صنعتی و معدنی در استان های مختلف کشور انجام خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها