آبی اناری ها قهرمان لالیگا شدند؛

بارسا باز هم پادشاهی رئال را پشت سر گذاشت

روی خط لالیگا

همه راه ها به بارسا و رئال ختم می شود

سایت جام جم ورزشی / هر چقدر هم که اتفاقات مهم در فوتبال اسپانیا بیفتد باز هم تیم های رئال و بارسلونا در صدر اخبار قرار دارند.
کد خبر: ۵۶۰۷۳۱
همه راه ها به بارسا و رئال ختم می شود


آنها تحت هر شرایطی اخبار مهم خبرگزاری های مهم اروپا را به خود اختصاص داده اند و به عبارتی  همه راه ها به این دو تیم ختم می شود. اگر بازیکنی می خواهد از تیم خود جدا شود قطعا از رئال و بارسا پیشنهاد دارد، انتقالات مهم بازیکنان دیگر به سایر تیم های اسپانیایی  هم به رئال و بارسا مربوط است چرا که بازیکنانی که این تیم ها می خواهند بگیرند جدایی طلبان دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا هستند. اخبار مربوط به مربیان باز هم به نیمکت این دو تیم اختصاص دارد، از بازگشت ویلانووا به نیمکت بارسلونا و جایگزینی آنچلوتی به جای مورینیو در رئال.
آنچلوتی و مکلله روی نیمکت رئال
گویا وضعیت نیمکت رئال مادرید برای فصل آینده بالاخره مشخص شده است، کارلو آنچلوتی سرمربی کنونی پاری سن ژرمن فصل آینده سرمربی قوی های سپید مادرید خواهد بود و مکلله هم به عنوان دستیار وی انجام وظیفه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری یوفا؛ آنچلوتی این روزها به طور آشکار از انتقالش به رئال می گوید و حتی عنوان داشته که مکلله را هم به عنوان دستیار به مادرید می برد. مکلله خود سابقه بازی کردن در رئال را دارد و از 18 ماه پیش که کفش هایش را آویخت در پاری سن ژرمن مشغول به فعالیت است. او اینبار به عنوان دستیار مربی قرار است به رئال برگردد نه بازیکن.
رئال مادرید برای فالکائو 45 میلیون یورو می دهد
ستاره آتلتیکو مادرید اسپانیا علاوه بر چلسی ، منچستر یونایتد، اینترمیلان و یوونتوس  حالا رئال مادرید را هم مشتری خود می بیند آن هم با یک پیشنهاد 45 میلیون یورویی.
به گزارش پایگاه خبری ساکرنت؛ رادامل فالکائو که از لحاظ پیشنهادهای مختلف در میان بازیکنان اروپایی رکورددار شده با پیشنهاد وسوسه کننده همشهری تیم کنونی خود مواجه شده است. مدیر برنامه های فالکائو اخیرا با مسئولان رئال دیدار و گفت و گو داشته است البته وی در هفته های اخیر با سران چلسی و منچستر یونایتد هم به گفت و گو نشسته است.  مندوس مدیر برنامه های این بازیکن شیلیایی گفت: رادامل به طور قطع در پایان فصل از آتلتیکو مادرید جدا می شود اما مقصد بعدی او هر تیمی می تواند باشد؛ منچستر یونایتد ، چلسی و یا حتی رئال.
مسی : هنوز هم نمی خواهم درباره گواردیولا حرف بزنم
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا اظهار داشت هنوزهم نمی خواهد درباره پپ گواردیولا سرمربی سابق این تیم حرفی بزند.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ گواردیولا یک سال پیش بارسلونا را ترک کرد و از فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را بر عهده می گیرد. مسی که دوران خوشی با این مربی در بارسا داشت با وجود گذشت یک سال از جدایی این مربی از بارسا حاضر نیست کوچک ترین اظهار نظری در مورد او داشته باشد. وی گفت: اینکه نمی خواهم درباره گواردیولا حرف بزنم یک چیز کاملا شخصی است. من دلایل خودم را دارم اما شاید یک روز حرف های تازه ای برای گفتن داشته باشم.
ویلانووا: درس های زیادی از این فصل گرفتیم
سرمربی بارسلونا که دوران نقاهت پس از عمل را پشت سر می گذارد گفت: ما درس های بسیار زیادی از این فصل گرفتیم و با توجه به این موضوع سعی می کنیم اشتباهات را تکرار نکنیم.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ تیتو ویلانووا گفت: این فصل بارسا اشتباهات زیادی را مرتکب شد اما این اشتباهات قرار نیست برای فصل آینده هم تکرار شود. همه چیز برای فصل آینده روبراه خواهد شد و در این مورد شکی نیست. سرمربی بارسا در ادامه گفت: بارسا دراین فصل تحت فشار بیش از اندازه ای قرار داشت، من روزهای سختی با بیماری ام داشتم و بارسا نیز در لیگ قهرمانان اروپا افتضاح بود.هیچ کس نمی تواند این وضعیت را تحمل کند اما چاره ای نیست. ویلانووا افزود:ما سعی می کنیم که برای فصل آینده خیلی بهتر شویم. بازیکنان بارسا در این فصل هر نوع سختی را تحمل کردند و حالا بسیار با تجربه تر از گذشته هستند.  بارسلونا فصل آینده بسیار متفاوت بهتر خواهد بود اما به هر حال فصل بسیار سختی را که پشت سر گذاشتیم هرگز فراموش نمی کنیم.
انتقال سانچز به یووه منتفی شد
مهاجم شیلیایی بارسلونای اسپانیا انتقال خود به یوونتوس را منتفی کرد این در حالی است که این بازیکن با باشگاه توافق نهایی کرده بود.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ آلکسیس سانچز عنوان داشت : دیگر نمی  خواهم از بارسا جدا شوم و تمایل من برای پیوستن به یوونتوس کاملا اشتباه بود. آینده من اینجاست و جایی دیگری نمی توانم اینقدر خوب باشم. پس از مشورت با اطرافیانم فهمیدم که جدایی از بارسا بسیار اشتباه است. وی افزود: من تا سال 2016 در بارسلونا می مانم. هر چقدر از مدت زمان حضور من در بارسلونا بیشتر بگذرد دلبستگی من بیشتر خواهد شد و احتمال جدایی ام کم و کمتر می شود.
هامبورگ مشتری مهاجم بارسلونا
هامبورگ آلمان برای جذب مهاجم تیم بارسلونا که به طور قرضی به آ ث میلان رفته است علاقه مندی خود را نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ بوژان کرکیچ هم اینک به طور قرضی در آ ث میلان بازی می کند اما سران این باشگاه ایتالیایی در پایان این فصل تمایلی ندارند با وی قرارداد رسمی  امضا کنند. بارسلونا نیز به کرکیچ نیازی ندارد بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این بازیکن ، تابستان و در فصل نقل و انتقالات به هامبورگ برود چرا که انتخاب دیگری ندارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها