مشکل قهرمان آسیا برای حضور در قهرمانی باشگاه های جهان؛

عطایی: کاله ترکیب کامل ندارد

چینی ها با یک بازیکن جدید برابر کاله

عطایی: در بازی امروز کار سختی داریم

با توجه به اینکه در مرحله حذفی بودیم پیش بینی بازی سختی را می کردیم چراکه تیم عراق تیم خوبی بود.
کد خبر: ۵۵۷۹۵۶
عطایی: در بازی امروز کار سختی داریم

به گزارش جام جم ورزشی ، بهروز عطایی که تیمش  تیم عراق را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد در مورد این بازی گفت: برخلاف نتایجی که تیم عراق گرفته بود این تیم بازی خوبی را داشت، مقابل قزاقستان و قطر باخته بود اما از آنها 2 ست را گرفت و این موضوع برای ما نگران کننده بود.
وی افزود: عراق با تیم های قدرتمندی بازی کرد و بازی با این تیم در این مرحله سخت بود. به هر حال توانایی و پتانسیل ما بالا است و این بازی را هم بردیم.
عطایی با اشاره به واگذاری ست سوم این بازی به عراق گفت: در ست سوم به اشتباه خودمان باختیم یعنی ما ست را واگذار کردیم نه اینکه آنها از ما گرفته باشند. در والیبال با اشتباه پوئن از دست می رود و با عملکرد درست پوئن به دست می آید. اشتباه خودمان سبب شد ببازیم نه قدرت تیم مقابل. ما همیشه برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم اما تیم در جاهایی دچار مشکل می شود که طبیعی است. تیم ما برخی مواقع بیش از حد دچار اشتباه می شود یعنی در روند کلی اشتباه نکردیم و فقط در دو امتیاز ست را باختیم. تاکتیک و سیستم بازی ما اشکالی نداشت.

عطایی بازی امروز تیمش را با نماینده چین بازی سختی دانست و گفت: یک بازیکن آنها در دیدار اول با ما بازی نکرد و تیم چینی با این بازیکن قدرت بیشتری پیدا می کند.
 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها