فردی که با فروش سه مجسمه تقلبی 300 میلیون ریال وجه از شهروندی دریافت و قصد کلاهبراری 600 میلیونی دیگر را داشت در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۷۶۴۹
کلاهبرداری با فروش مجسمه های تقلبی

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت فردی به نام «ش ـ ش» مبنی بر اینکه فردی ناشناس از وی کلاهبرداری کرده و مبلغ 300 میلیون ریال وجه نقد دریافت و متواری شده است موضوع رسیدگی بصورت ویژه در دستور کار کاراگاهان این پلیس در استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: فرد کلاهبردار با لهجه خاص با مالباخته تماس گرفته و اعلام داشته در حین کندن قنات در یکی از استان های همجوار گنجی حاوی سه مجسمه عتیقه پیدا کرده و حاضر به فروش آن به مقدار 300 میلیون ریال است.

سرهنگ سعید سلیمیان تصریح کرد: مالباخته به محل مورد نظر در قرار ملاقات اعزام و بابت هر مجسمه بدون اینکه از ارزشی بودن آن مطلع شود 100 میلیون ریال یعنی به مجموعا 300 میلیون ریال به فروشنده پرداخت می کند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: با توجه به اظهارات شاکی و تشکیل پرونده، کاراگاهان پلیس آگاهی بدنبال شناسایی این مجرم کلاهبردار برآمدند تا اینکه وی را در حالیکه قصد فروش مجسمه های دیگر به ارزش 600 میلیون را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: متهم به نام «الف - س» 19 ساله در ابتدا منکر هرگونه بزهی شد ولی در ادامه با مواجه حضوری مالباخته و دلایل انتظامی چاره ای جزء اعتراف نداشت و به جرم ارتکابی خود اقرار کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهم با معرفی به مراجع قضایی و صدور قراری مناسب روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها