ماموران گشت انتظامی مستقر در پارک چیتگر روز گذشته موفق به دستگیری یک زوج شدند که اقدام به جعل چک پول می کردند و با همدستی هم از شهروندان کلاهبرداری می کردند.
کد خبر: ۵۵۶۳۷۸
زوج جاعل بازداشت شدند

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، روز گذشته یکی از تیم های مستقر در پارک چیتگر هنگام گشتزنی در محدوده های اطراف این پارک به مشخصات مخدوش یک خودرو که در کناری پارک بود، مشکوک شده و برای بررسی مشخصات آن را استعلام می کنند.

بنا بر این گزارش، در استعلام های انجام شده مشخص شد که مدتی پیش از مالک این خودرو در محدوده کرج شکایت شده است و در حال حاضر ماموران انتظامی کرج در تعقیب وی هستند.

بر این اساس، ماموران با رعایت جوانب احتیاط به راننده و سرنشین خودرو دستور دادند که از خودرو پیاده شده و اقدام به بازرسی مدارک شناسایی و همچنین مدارک مالکیت خودرو مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از محدوده کرج به سرقت رفته است.

بنابراین ماموران، این زوج را بازداشت کرده و از آنجا که پاسخ هایی ضد و نقیض در جواب ماموران ارایه می کردند به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند.

این در حالی بود که هر دو متهم در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در محدوده کرج و جعل چک پول های تقلبی اعتراف کرده و در بازرسی از بخش های مختلف خودرو تعدادی چک پول پانصد هزار ریالی جعلی کشف شد که این موضوع پرونده را وارد مرحله ای جدید کرد.

با هماهنگی های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این متهمان با دستور دادیار شعبه 10 بازپرسی ناحیه 2 کرج تحت تعقیب به اتهام جعل چک پول هستند که بر این اساس با هماهنگی های انجام شده به این مرجع قضایی منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مردانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
حالا ماشینه مال كدوم مادر مرده ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//////

نیازمندی ها