مشکل قهرمان آسیا برای حضور در قهرمانی باشگاه های جهان؛

عطایی: کاله ترکیب کامل ندارد

والیبال باشگاههای آسیا

عطایی از بازی کاله راضی نیست

بهروز عطایی با اعلام اینکه از کیفیت بازی کاله مقابل چین تایپه راضی نیست، تاکید کرد بازیکنان کمکی نقش بسزایی در پیروزی این تیم داشتند.
کد خبر: ۵۵۶۲۶۷
عطایی از بازی کاله راضی نیست

سرمربی تیم والیبال تیم کاله پس از پیروزی مقابل نماینده چین تایپه در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بازی تماشاگرپسندی بود اما من از کیفیت بازی بازیکنانم راضی نیستم. به هرحال همیشه بازی‌های اول سخت از آب در می‌آید. پس از موفقیت‌های والیبال ایران در سال‌های اخیر همه تیم‌ها با انگیزه به مصاف والیبالیست‌های ایرانی می‌آیند، البته کار ما در ست اول و دوم راضی کننده نبود. اشتباهات زیادی داشتیم اما در ست سوم با تسلطی که روی توپ و میدان داشتیم کار را جبران کردیم. جا دارد که به تیم پاور چین تایپه هم تبریک بگویم. آنها بازی خیلی خوبی انجام دادند و توانستند ما را تحت فشار قرار دهند. فکر می‌کنم تجربه بیشتر بازیکنان ما موجب شد در ست اول پیروز شویم.
وی درباره بازی امروز مقابل العین امارات به ایسنا گفت: متاسفانه به دلیل اینکه نماینده کویت در این بازی‌ها شرکت نکرد، نماینده امارات هنوز هیچ بازی‌ای انجام نداده است و به همین دلیل آنالیز دقیقی از عملکرد آنها نداریم. باید بدون شناخت به مصاف حریف خود برویم و ست به ست بازی آنها را تحلیل کنیم.
عطایی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان کمکی ما خیلی خوب ظاهر شدند، نگرانی من در روزهای گذشته به هماهنگی بازیکنان کمکی و پاسور خارجی‌مان برمی‌گشت اما واقعا مهدی بزرگی هم با تجربه بالای خود و علی سجادی نیز با کوشیاری خود کمک قابل توجهی به تیم ما کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
امیدوارم هر روز سر تیترتون مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا والیبال باشه واقعا در حق والیبال ظلم میشه همش فوتبال ابرو برنده.ممنون از شما

نیازمندی ها