رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران از ساماندهی داد و ستد کالاهای انرژی در بورس انرژی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بورس کالا چند سال پیش از بورس انرژی فعال شده است ، برخی کالاهای انرژی در این بورس معامله می شود.
کد خبر: ۵۵۵۹۵۱
ساماندهی کالاهای انرژی در بورس

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، علی صالح آبادی در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: بورس انرژی هم در نیمه دوم اسفند راه اندازی شده است و تلاش می کنیم همه کالاهایی که هویت انرژی دارند و بخشی از آنها در بورس کالا معامله می شود، در بورس انرژی ساماندهی شود.

وی افزود: داد و ستد کالای انرژی در بورس کالا، منع مقرراتی ندارد و برخی شرکت های تولید کننده کالاهای انرژی، محصولات خود را در بورس کالا و برخی در بورس انرژی عرضه می کنند اما تلاش می کنیم همه آنها در بورس جدید کشور متمرکز شوند.

صالح آبادی درباره زمان فروش اوراق سلف نفتی هم گفت: همه زیرساخت ها برای این کار در بورس آماده است اما عرضه آن به هماهنگی بانک مرکزی و شرکت نفت بستگی دارد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهرانظهارداشت: بارها اعلام کرده ایم از نظر زیرساخت های بازار سرمایه همه امکانات فراهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها