رئیس جدید کمیته‌ روابط بین‌الملل کشتی:

ما جذبی هستیم نه دفعی!

سرپرست جدید کمیته‌ روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی ایران معتقد است که این کمیته‌ باید جذبی عمل کند نه دفعی.
کد خبر: ۵۵۵۹۳۰
ما جذبی هستیم نه دفعی!


سلطانعلی ترخاق اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در کمیته‌ روابط بین‌الملل به دنبال جذب کشورها در جهت ایجاد رابطه اداری و تشکیلاتی خوب باشیم تا در رقابت‌های المپیک و جهانی و تغییر قوانین بین‌المللی کشتی با مدیریت صحیح جهانی هماهنگ شویم.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی‌مان ارتباط تنگاتنگ با روسای فدراسیون‌های صاحب نام کشتی دنیاست و همچنین ایجاد روابط بین‌المللی دوستانه به منظور تشویق کشورها برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی که در ایران برگزار می‌شود.

ترخاق همچنین درباره فعالیت کمیته‌ روابط بین‌الملل در اعتراض به قضاوت‌های رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم. البته باید نمایندگان ایران از هند باز گردند و در این زمینه به صورت شفاف صحبت کنیم که اگر حقی از ایران ضایع شده رایزنی و اعتراض کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نامه خطیب به لالویچ درباره این اتفاقات اطلاع دارید یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز آقای خطیب را ندیده‌ام ، ولی حتما با او در این زمینه صحبت خواهم کرد.

ترخاق در پایان با اشاره به دوستی 30 ساله خود با خطیب، به ایسنا گفت: من از زمان مدیریت خطیب در تربیت بدنی شهرستان نور تا امروز با او دوستی دارم و مطمئنا با هم هماهنگ هستیم. من به خطیب علاقه‌مندم و می‌دانم که او هم تلاش زیادی برای کمک به ما و کشتی می‌کند. اشخاص اصل نیستند، بلکه اصل مهم کمک به کشتی کشور است و ما هم تلاش می‌کنیم آنچه در قلبمان است را انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها