وعده حضور ستاره های بزرگ دنیا در تیم های آسیایی محقق نشد؛

ستاره های قلابی در جام باشگاه های والیبال آسیا !

بازی تدارکاتی باشگاه های آسیا

تیم لیگ جهانی به کاله باخت

تیم والیبال کاله مازندران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم ملی ایران پیروز شد.
کد خبر: ۵۵۴۷۸۳
تیم لیگ جهانی به کاله باخت

تیم والیبال کاله مازندران که به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شرکت می کند روز گذشته 27 فروردین ماه در دومین بازی تدارکاتی اش مقابل تیم ملی والیبال کشورمان در حالی که بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار داشت به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.

این تیم که به عنوان نماینده ایران در پیکارهای باشگاه های مردان آسیا شرکت می کند دومین بازی خود برابر ملی پوشان را با پیروزی تمام کرد تا برای حضور در این رقابت ها به آمادگی بالایی برسد.

در این بازی بهروز عطایی و بازیکنانش ست های اول، سوم و پنجم را با نتایج 25-16، 25-19 و 15-10 به سود خود به پایان رساندند و تیم ملی هم ست های دوم و چهارم را با نتایج 25-13 و 25-19 پیروز شد.

تیم کاله همچون بازی گذشته با ترکیب پتکوویچ، قرا، موسوی، غلامی، قائمی، زرینی و علیزاده به میدان رفت. ضمن اینکه تیم ملی هم با همان ترکیب بازی اول یعنی معروف، داودی، تشکری، احمدی، کشاورزی، فائزی و ظریف بازی را آغاز کرد. مربیان هر دو تیم هم در ست های مختلف همه بازیکنان خود را در میدان به کار گرفتند.

رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 1 تا 9 اردیبهشت ماه با حضور 14 تیم در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار و تیم کاله به عنوان نماینده ایران در این مسابقه ها حاضر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها