شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار یک بازیگر، برخی از فیلم‌های جکی چان را به نمایش می‌گذارد و در بخش مرور سینمای جهان، چند فیلم شاخص از سینمای اتریش را پخش می‌کند.
کد خبر: ۵۵۴۰۲۰

امروز در ساعت 17، فیلم «مبارزه بزرگ» از تولیدات سینمای اتریش از شبکه نمایش پخش می‌شود. در ساعت 21 هم فیلم «دور دنیا در 80 روز» از این شبکه به نمایش درمی‌آید. در خلاصه این فیلم آمده است: در سال‌های پایانی قرن نوزدهم پاسپارتو(جکی چان)که یک مجسمه سنگ یشم بودا را دزدیده تا برای نجات دهکده‌اش به چین ببرد، در راه فرار به فیلیس فاگ(گوگان) برمی‌خورد که در شروع سفر خود به دور دنیاست. پاسپارتو خود را دستیار وی جا می‌زند و با وی همسفر می‌شود. فاگ شرط بسته است که می‌تواند دور دنیا را در ۸۰ روز طی کند.

«جکی چان» بازیگر معروف فیلم‌های اکشن در سال ۱۹۵۴ در هنگ‌کنگ به‌دنیا آمد. پدرش «چارلز چان» و مادرش «لی‌لی چان» در سفارت فرانسه در هنگ‌کنگ کار می‌کردند. جکی از هفت‌سالگی به مدت ده سال، یعنی تا سال ۱۹۷۱ نزد استادی به‌نام «یوشان یوان» عملیات آکروباتیک، کونگ‌فو، اپرای چینی، پانتومیم و آواز را آموخت. هشت ساله بود که در فیلم «هفت شانس ‌کوچولو» نقش کوتاهی را بازی کرد، سپس ‌به‌عنوان بازیگر خردسال در فیلم‌های موزیکال‌ هنگ‌کنگی فعالیت داشت. روز سه‌شنبه فیلم «پروژه A» با بازی چان به نمایش درمی‌آید. در همین روز در ساعت 17 فیلم کارآگاه خصوصی، محصول اتریش از شبکه نمایش پخش می‌شود.

تا آخر هفته فیلم‌های «من کی هستم» و «نشان» از دیگر آثار جکی چان به نمایش درمی‌آید.

روز چهارشنبه در بخش مرور سینمای اتریش فیلم معروف «شعبده‌‌باز» پخش می‌شود. این‌فیلم را نیل برگر در سال 2006 کارگردانی کرده است. داستان فیلم شعبده‌باز در اوایل قرن بیستم یعنی سال 1900 اتفاق می‌افتد.روز جمعه هم فیلم پیمان جاودانگی محصول اتریش از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها