دزد‌های مسلح، اتوبوس را شب‌هنگام در جاده متوقف و با ایجاد رعب و وحشت برای مسافران طلا‌ها را سرقت کرده‌ بودند

توقف دزدان 26 کیلو طلا

چهار عضو باندی که با تهدید مسلحانه سه فروشنده طلا، 26 کیلو طلا از آنها دزدیده و متواری شده بودند، از سوی ماموران انتظامی استان فارس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۳۲۹۵

متهمان اعتراف کردند مالباخته‌ها را تعقیب کرده و پس از سوارشدن آنها به اتوبوس، هر سه را در میانه راه تهدید و اموالشان را سرقت کرده و اموال را در سه شهر دیگر فروخته‌اند.

به گزارش جام‌جم، سردار سجادیان، فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری چهار عضو یک باند سرقت از طلافروش‌ها خبرداد و گفت: رسیدگی به این پرونده سال گذشته هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که سه مرد با حضور در این مرکز از چهار مرد مسلح به اتهام سرقت شکایت کردند.

وی افزود: در تحقیق از این افراد معلوم شد آنها در زمینه خرید و فروش طلا فعالیت دارند و برای معامله به شیراز سفر می‌کردند تا این‌که شب حادثه پس از خرید 26 کیلو طلا سوار اتوبوس می‌شوند تا به اصفهان بازگردند که در نزدیکی آباده ناگهان دو مرد مسافر آنها را تهدید می‌کنند.

ردپای 2 مسافر سارق در دزدی طلاها

وی گفت: آنها پس از تهدید سه مسافر طلافروش و ایجاد رعب و وحشت برای دیگر مسافران، طلاهای این سه نفر از دزدیده‌متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با اطلاعات به‌دست آمده از شاکیان، تحقیقات پلیس برای دستگیری دزدهای فراری و کشف طلاهای مسروقه آغاز شد تا این که چند روز پیش ماموران، هر دو سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

اعتراف دزدها

سجادیان افزود: متهمان اعتراف کردند با تعقیب سه شاکی پرونده که با خود طلا همراه داشتند آنها را با سلاح تهید و طلاها را دزدیده و به کمک دو همدست دیگرشان متواری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد متهمان مدتی را در شیراز بوده و بخشی از طلاها را همان جا می‌فروشند و بقیه طلا‌ها را هم در شهر‌های بوشهر، یاسوج و تهران فروخته‌اند.

در پی اعتراف متهمان، دو عضو دیگر باند هم دستگیر شده و در مواجهه حضوری با همدستان خود به جرمشان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: از مخفیگاه متهمان دو دستگاه خودرو و شش میلیارد ریال پول نقد کشف و ضبط شد.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و کشف طلاهای مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها