کفاشیان: خرداد تکلیف همه روشن می‌شود

من دو دستی به این میز نچسبیدم

تهران میزبان جام حذفی باشد بهتر است

کفاشیان: فوتبال نباید به خاطر من محدود شود

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه توانایی من همین است گفت: فوتبال نباید به خاطر منی که تواناییم کم است محدود شود. اگر کسانی هستند که بتوانند حمایت بیشتری را بگیرند باید بیایند.
کد خبر: ۵۵۲۷۴۴
کفاشیان: فوتبال نباید به خاطر من محدود شود


علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در پایان نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه جلسه امروز در مورد کامل شدن اساسنامه بود، تصریح کرد: در جلسه مذکور ایرادات اساسنامه رفع و پس از امضای اعضا قرار شد امروز به کمیته بین المللی المپیک ارسال شود.
وی در خصوص 16 تیمی شدن لیگ برتر فوتبال گفت: هر تصمیمی در خصوص تعداد تیم ها و مسائلی از این قبیل حدود یک سال و نیم قبل گرفته شده است. به همین دلیل لیگ سال آینده قطعا با 16 تیم برگزار خواهد شد. اگر هم قرار بر تغییر تعداد تیم های لیگ برتر شد در آینده تصمیم گیری و در لیگ های بعدی صورت خواهد گرفت. لیگ امسال باید با همین روند و طبق برنامه پیش رفته و تمام شود. قطعا سال آینده فشردگی لیگ کمتر خواهد شد.
کفاشیان در خصوص مکان برگزاری فینال جام حذفی گفت: در مورد محل برگزاری دیدار نهایی آیین نامه و تفاهم نامه هایی نیز وجود دارد که می توانیم بر اساس آنها و یا قرعه کشی محل فینال مشخص شود. نظر شخصی ام این است که تهران میزبان دیدار فینال جام حذفی باشد به طوریکه ورزشگاه به صورت 50 - 50 بین طرفداران دو تیم تقسیم شود. در این صورت تماشاگران زیادی برای تماشای فوتبال به استادیوم خواهند آمد.
وی در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی نیز گفت: قصد ما این است که پس از پایان لیگ و یا احتمالا بعد از مسابقات تیم ملی این دیدار برگزار شود.
کفاشیان افزود: اردوهای تیم ملی باید سریعا آغاز شده و کادر فنی تیم ملی کارش را زودتر شروع کند. قرار است طی این مدت یکی دو دیدار تدارکاتی برگزار کنیم. پیشنهادهایی از عراق و عمان به دست ما رسیده که در حال بررسی است.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بخشش محرومیت هادی عقیلی خاطر نشان کرد: این تصمیمی است که کمیته انضباطی گرفته و تصمیمات این کمیته از نظر ما اجرایی است.
وی در خصوص جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر گفت: یک گروه 10 نفره به ایران آمده اند تا از حمایت های ما برای کرسی آسیا و فیفا بهره مند شوند. قطر به دلیل اینکه میزبان جام جهانی است باید یک نفر را در فیفا داشته باشد که از حقوق آسیا دفاع کند. البته صحبت های دیگری هم در خصوص استفاده از پتانسیل فوتبال ایران و همچنین استفاده ما از امکانات آنها بود ولی بحث دیگری مطرح نشد.
کفاشیان در خصوص اظهارات نبی مبنی بر جلسه برگزار شده کفاشیان با وزیر ورزش افزود: چنین جلسه ای نبوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی اظهار داشت: مجمع عمومی فدراسیون تیرماه سال جاری است که در آنجا پیشنهاد برگزاری انتخابات زودرس را ارائه خواهند کرد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا خسته شدید گفت: خیر خسته نشدم. برای فوتبال فضای جدیدی داریم که در آن نیاز به حمایت بالای مالی است. انتظارات مردم ما بالاتر از امکانات است و توان من هم همین است. فوتبال ایران نباید به خاطر منی که تواناییم کم است محدود شود اگر کسانی هستند که بتوانند حمایت بیشتری را بگیرند باید بیایند. تا پایان رقابت های انتخابی جام جهانی نباید هیچ گونه تنشی ایجاد شود. چه به جام جهانی صعود کنیم و چه نکنیم فوتبال نیاز به حمایت بالایی دارد. نظرم در این خصوص قطعی است و افرادی که توانمندتر هستند و رسانه ها آنها را بپسندند باید بیایند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به صعود تیم ملی به جام جهانی امیدوارم تصریح کرد: حتما باید صعود کنیم. ما سه بازی پیش رو داریم و باید قطر و لبنان را شکست بدهیم. در غیر این صورت دلیلی ندارد که به جام جهانی برویم. بسیار به تیم ملی کشورمان امیدوارم و می دانم که قطعا به جام جهانی صعود خواهند کرد.وی در خصوص مرخصی های کارلوس کروش  سرمربی تیم ملی گفت: این آخرین مرخصی کروش  بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها