جام جم آنلاین گزارش می‌دهد

دوئل پدر و دختر

مارین لوپن:

اتحادیه اروپا یک زندان است

رئیس حزب افراطی راستگرای جبهه ملی فرانسه با تأکید بر اینکه ما اعتماد مردمی را به دست می‌آوریم و به زودی قدم به کاخ الیزه می گذاریم، اتحادیه اروپا را یک زندان ارزیابی کرد.
کد خبر: ۵۵۲۴۶۴
اتحادیه اروپا یک زندان است

"مارین لوپن"، رئیس حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه در گفتگو با روزنامه اتریشی "استاندارد"در پاسخ به این پرسش که شما چه موقع قدم به کاخ الیزه می گذارید گفت: نسبتاً زود.

وی افزود: افکار عمومی به سرعت در حال رشد است. زمانی که من دو سال پیش در ایتالیا بودم هیچ حزب مشکوک به یورو در این کشور وجود نداشت، اما حالا آنها در اکثریت هستند. در فرانسه نیز جبهه ملی دیگر نه تنها موضوعاتی مانند مهاجرت یا امنیت را مد نظر دارد، بلکه همچنین به یورو و مسائل اقتصادی می پردازد.

"مارین لوپن" در بخش دیگری از این گفتگو با تأکید بر اینکه ما مقصر بحران نیستیم گفت: این احزاب دولتی در فرانسه هستند که ما را گرفتار چالش کرده‌اند. ما اعتماد مردمی را به دست می‌آوریم.

وی در ادامه با تأکید بر این که ما خود را با نژاد یا رنگ پوست مشخص نمی کنیم، بلکه با ملیت مان تعریف می کنیم گفت: ما نمی خواهیم افرادی را بپذیریم که برای آنها هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

لوپن در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که من به عنوان یک فرانسوی از آزادی و استقلال کشورم دفاع می کنم. من هیچ ترسی از دیگران ندارم و موافق هماهنگی های فراملی هستم. چنین روندی در هر جایی به غیر از اتحادیه اروپا شکل می گیرد.

وی در ادامه اتحادیه اروپایی را یک زندان ارزیابی کرده و در بخش دیگری از این گفت‌وگو بر لزوم خروج سازماندهی شده و حساب شده از ارز مشترک اروپایی تأکید کرد و گفت: من مخالف جهانی سازی هستم.

لوپن افزود: تجارت آزاد یک مسئله بی معنی است. جهانی سازی تنها می تواند بین کشورهایی که استانداردهای محیط زیست و اجتماعی مشابهی دارند شکل گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها