مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید:تاکتیک و قدرت استقلال آنقدر خوب بود که قدرت همیشگی الهلال به چشم نیامد.
کد خبر: ۵۵۱۵۴۶
اکبرپور: قدرت همیشگی الهلال به چشم نیامد


سیاوش اکبرپور در خصوص عملکرد استقلال مقابل الهلال و پیروزی این تیم در خارج از خانه اظهار داشت: برای این مسابقه از قبل برنامه داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که به هدف‌مان رسیدیم. الهلال تیم بسیار قدرتمندی بود و یکی از مدعیان قهرمانی در کشور عربستان محسوب می‌شود ولی از همان دقایق ابتدایی طبق برنامه کادر فنی پیش رفتیم.
مهاجم تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود الهلال تیم قدرتمند همیشگی نبود، گفت: من فکر می‌کنم قدرت و تاکتیک استقلال آنقدر زیاد بود که قدرت الهلال به چشم نیامد.
وی در خصوص اظهارنظر قلعه‌نویی مبنی براینکه تیمی که از این گروه صعود کند می‌تواند شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد، گفت: وقتی قلعه‌نویی چنین حرفی می‌زند حتماً روی تجربه‌اش چنین صحبتی را کرده و من هم نمی‌توانم نظری بدهم اما هدف ما رسیدن به مراحل بالاتر است و باید به تک‌ تک بازی‌ها به چشم فینال نگاه کنیم درست مثل بازی مقابل الهلال.
وی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص کارشکنی عربستانی‌ها قبل از برگزاری مسابقه گفت: در هتل اذیت نشدیم و مشکلی نداشتیم و فقط آنها در فرودگاه مقداری ما را اذیت کردند که البته با پیروزی در زمین بازی همه چیز را فراموش کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها