فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف 4200 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

معاون امور بین الملل مرزبانی ناجا خبر داد:

افزایش کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور

معاون معاهدات مرزی و امور بین الملل مرزبانی ناجا از افزایش مواد مخدر در مرزهای کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۱۲۶
افزایش کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حسن مؤمنی در بازدید از مرزهای خراسان جنوبی، گفت: با تلاش ماموران مرزبانی کشور، کشفیات مواد مخدر در سال گذشته، 37 برابر افزایش داشته است.

معاون معاهدات مرزی و امور بین الملل مرزبانی ناجا علت افزایش کشفیات را گسترش اقدامات عملیاتی دانست که بر همین اساس، کشفیات مواد مخدر بیش از 100 تن و کشفیات مواد سوختی بیش از 90 درصد بوده است.

سرهنگ مومنی حجم بالای اقدامات عملیاتی مرزبانی را عامل اصلی این کشفیات دانست و افزود: این در حالی است که در عقبه مرز بدلیل کنترل مطلوب نوار مرزی، شاهد کاهش کشفیات در سال 91 بودیم.

وی در خصوص دیپلماسی های مرزی جمهوری اسلامی ایران نیز اظهارداشت: در سراسر کشور بیش از 150 مورد ملاقات مرزی درجه یک و بیش از 800 مورد ملاقات مرزی درجه دو، و در سطح عالی فرماندهی مرزبانی بیش از 15 مورد نشست ها و اجلاس هایی را با کشورهای همسایه داشتیم که تمامی آنها در راستای استیفای حقوق دولت و اتباع مرزنشین صورت گرفته است.

معاون معاهدات مرزی و امور بین الملل مرزبانی ناجا ضمن مطلوب ارزیابی کردن امنیت مرزهای کشور و خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مرزبانی ناجا شاهد هیچگونه مشکلی در مرزهای کشور نبوده است.

سرهنگ مومنی افزود: در بحث مسافرین نوروزی، تدبیر مرزبانی بر این بوده که امسال تا آنجایی که ممکن است امکانات مناطق مرزی، جهت گردشگران نوروزی فراهم شود؛ چرا که نقطه صفر مرز نیز جذابیت های خودش را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها