فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف 4200 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

به کارگیری مرزیاران در سال جدید

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بکارگیری مرزیاران را از جمله برنامه های اجرایی در سال 92 برشمرد.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۹
به کارگیری مرزیاران در سال جدید

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین ذوالفقاری روز گذشته در جمع کارکنان ستاد فرماندهی مرزبانی ضمن تبریک سال نو گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در سال جاری، 200 کیلومتر خلاء مرزی پوشش داده شد که این اقدام موجب افزایش شاخص های امنیت در مرز بوده است.

از تلاش‏، همت و همدلی مرزبانان تشکر می کنم

وی با اشاره به کاهش جرائم، حوادث ، سوانح و تعداد شهداء و مجروحان در سال91 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تصریح کرد: در این مدت نیز هماهنگی های درون و برون سازمانی نیز افزایش داشته است.

فرمانده مرزبانی ناجا موفقیت های این فرمانده ای را حاصل توجه خاص مرزداران نسبت به شغلشان، عزم جمعی، تلاش و همت، صمیمیت و همدلی آنان برشمرد.

وی با اشاره به سیر صعودی سطح ارتقای جایگاه مرزبانی در درون و برون سازمان، تصریح کرد: در سال جاری باید در نظر داشته باشیم تا نقاط قوت تقویت و از نقاط ضعفمان نیز بکاهیم.

سردار ذوالفقاری با تاکید بر جدیت و کیفیت جهت بالا بردن امنیت امور مرزی، افزود: پوشش مرز باید به صورت کامل انجام شود.

بکارگیری مرزیاران در سال جدید

وی بکارگیری مرزیاران و آمایش کامل کارکنان را از برنامه های سال جدید برشمرد.

تقدیر فرمانده مرزبانی ناجا از عملکرد مطلوب اطلاع رسانی این فرماندهی

این مقام ارشد انتظامی از عملکرد مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی مرزبانی ناجا در راستای اطلاع رسانی مناسب از اقدامات این فرماندهی، اظهار رضایت کرد.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان استانها گفت: در سال جاری باید حداقل پنج مورد کار فوق العاده و شاخص را در دستور کاری خود قرار دهید.

بازدید از مرز توسط 448 اکیپ از ستاد مرزبانی و ستاد استانها

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در ایام نوروز، تقسیم کار و نظارت رده ها به نحو احسن اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام 448 اکیپ از ستاد مرزبانی و ستاد استانها و 48 تن از مسئولان ناجا در سطح معاونان و فرماندهان از واحدهای مرزبانی بازدید کردند که این امر در جای خود کم نظیر بوده به طوریکه هیچ رده ای از درون سازمان همانند مرزبانی مورد بازدید قرار نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها