بهره برداری از 6 جایگاه CNG و بنزین در شاهرود

با هدف سوخت رسانی مطلوب در ایام تعطیلات نوروز، دو جایگاه CNG و چهار جایگاه سیار بنزین در منطقه شاهرود به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۵۰۰۴۰
بهره برداری از 6 جایگاه CNG و بنزین در شاهرود

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود، با گشایش دو جایگاه تک منظوره CNG در شهرهای شاهرود و امیریه دامغان، شمار جایگاه CNG منطقه به 34 باب افزایش یافت.

یکی از این جایگاه ها به نام «ابراهیمیان» در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع و هزینه ای به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان راه اندازی شده و از کمپرسوری به ظرفیت دو هزار متر مکعب در ساعت، چهار دیسپنسر و هشت نازل برخوردار است.

جایگاه دیگر در ورودی شهر امیریه دامغان احداث گردیده که با وسعت هزار و 200 متر مربع و هزینه ای به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان دارای کمپرسوری به ظرفیت یک هزار متر مکعب بر ساعت، دو دیسپنسر و چهار نازل است.

خاطر نشان می شود از هر نازل موجود در این دو جایگاه، توانایی ارایه سوخت به 240 خودرو و همچنین در دو جایگاه در طول شبانه روز به 2500 خودرو وجود دارد.

بر پایه این گزارش،  جایگاه سیار عرضه بنزین در پر ترددترین محورهای مواصلاتی نصب شده که در حال حاضر تعداد جایگاه سیار منطقه به هشت باب رسیده است.

این چهار جایگاه با ظرفیت ذخیره سازی 70 هزار لیتر و هشت نازل عرضه بنزین توانایی سوخت رسانی همزمان به هشت دستگاه خودرو را دارد.

شایان ذکر است، تعداد هفت باب جایگاه CNG دیگر در استان سمنان در حال احداث است که تا کنون بیش از 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها