مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد

توزیع 16 تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در محمودآباد

از فردا در سراسر کشور:

گوشت 10 هزار تومانی و مرغ 4400 تومانی توزیع می شود

سخنگوی ستاد تنظیم بازار نوروزی با بیان اینکه از فردا توزیع گوشت 10500 تومانی و مرغ 4400 تومانی توسط اتحادیه‌ها و تعاونیهای مصرف، آغاز می شود، اعلام کرد: البته این قیمتها تحویلی بوده و برای فروش آنها از 4 تا 10 درصد بستگی به هزینه‌ها در هر استان به دست مصرف کننده می‌رسد.
کد خبر: ۵۴۷۸۶۵
گوشت 10 هزار تومانی و مرغ 4400 تومانی توزیع می شود

علی پور کاوه با بیان اینکه از فردا شنبه 19 اسفند اتحادیه‌ها و تعاونیهای مصرف، توزیع گسترده گوشت، مرغ ، برنج و میوه در 31 استان کشور را آغاز می کنند، گفت: در ایام پایانی سال تقاضا برای کالاهای اساسی معمولا افزایش می یابد به همین علت برای پاسخگویی به این تقاضا در ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفت شد ، از شنبه 19 اسفند کالاهای اساسی در دسترس مردم قرار می گیرد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار نوروزی تصریح کرد: مقرر شده است، اتحادیه‌های سراسری کارکنان دولت، اتحادیه سراسری فرهنگیان، اتحادیه کارگران برای اعضای تحت پوششان چهار کیلو گوشت قرمز منجمد برمبنای هر کیلو 10 هزار و 500 تومان ، گوشت مرغ با قیمت 4 هزارو 400 تومان تحویل بگیرند.

مدیر کل دفتر تامین و توزیع کالا وزارت صنعت، معدن وتجارت یادآور شد : همچنین برای هر کدام از این اتحادیه‌ها، برنج هندی با قیمت سه هزارو 600 تومان در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول  یادآور شد: تصمیم ویژه دیگری هم در ستاد تنظیم بازار گرفته شد که درهفته بعد بطور گسترده انواع برنج وارداتی در نمایشگاهها ،شبکه های صنفی منتخب استانی و سایر شبکه هایی که سازمان صنعت، معدن وتجارت تدارک ببینند ، عرضه شود.

وی، افزود: برنج آرژانتینی برمبنای کیلویی دو هزار تومان به اندازه تقاضای کشور در 31 استان کشور توزیع می شود ،همچنین برنج آپاچی برمبنای هر کیلو 2 هزارو 50 تومان، برنج تایلندی هر کیلو یکهزار و 330 تومان در سراسرعرضه می شود.

پور کاوه خاطرنشان کرد: البته این قیمتها تحویلی بوده و برای فروش آنها از 4  تا 10 درصد بستگی به هزینه ها در هر استان به دست مصرف کننده می رسد.

مدیر کل دفتر تامین و توزیع کالا وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: این قیمتها نسبت به بازار آزاد تفاوت قابل توجهی دارد که سعی شده است در شبکه مصرف تعاونی که قابل کنترل بوده توزیع شود.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار نوروزی گفت: اعداد و ارقام موجودی کالا و روند عرضه کالا به شبکه های توزیع در اسفند امسال بیش از مدت مشابه سنوات قبل می باشد از این رو جای هیچگونه نگرانی از بابت کمبود کالا نیست.

پور کاوه در ادامه تاکید کرد: خواهشی که از مردم می شود این است که با برنامه ریزی ازپیش تعیین شده براساس تقاضاهایشان کالاهای اساسی را تامین نمایند تا زمینه سود جویی برای افراد خاص فراهم نشود.(مهر)

newsQrCode
برچسب ها: گوشت مرغ
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها