مدیرعامل باشگاه سایپا خبر داد:

سایپا از لیگ برتر والیبال کنار می کشد

با پیروزی 3 بر یک کاله بر پیکان و برد 3 بر 2 متین ورامین برابر سایپا البرز ، بازی نهایی لیگ برتر والیبال را تیم های کاله مازندران و متین ورامین برگزار می کنند.
کد خبر: ۵۴۷۵۹۱
کاله و متین ورامین فینالیست شدند

دیروز در بازی های سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ابتدا تیم کاله مازندران در خانه والیبال تهران از سد میزبان خود پیکان عبور کرد. در ست اول تیم پیکان تنها تا امتیاز چهارم از حریف پیش بود اما در سایر امتیازات بازیکنان کاله فاصله امتیازی خود با حریف را حفظ کردند و در نهایت 25-20 به برتری رسیدند. در ست دوم اگرچه دو تیم در همه امتیازها باهم پیش می رفتند اما تیم میهمان با تکیه بر بازیکنان با انگیزه اش توانست 28-26 نتیجه را از آن خود کند. در ست سوم سورمه ای پوشان پیکان از همان ابتدا با امتیازگیری نشان دادند برای رسیدن به فینال باید این ست را پیروز شوند .این بار آنالیز اکبری سرمربی خودروسازان به کمک آنها آمد و توانستند ست سوم را 25-22 از آن خود کنند.دوئل تیم ها در ست چهارم با تساوی 23 بر 23 ادامه داشت اما تیم کاله با جمع کردن امتیازات پایانی ، جشن صعود را در خانه والیبال برپا کرد. تیم شمالی در این ست با نتیجه 25-23 پیروز شد تا در دو بازی این مرحله پیکان را در خانه شکست داده باشد.

در ورامین تیم های متین ورامین و سایپا البرز در یک بازی غیرقابل پیش بینی به مصاف هم رفتند. مصطفی کارخانه و بازیکنانش که اصلا فکر شکست 3 بر 2 در بازی دوم در کرج را نمی کردنددر این مسابقه ابتدا 2 بر صفر عقب افتادند اما با حمایت تماشاگران خود و انگیزه بازیکنان جوان توانستند نارنجی پوش ها را شکست داده و راهی فینال شوند.سایپا ست های اول و دوم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 14 به سود خود تمام کرد اما در ست های سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 17 مغلوب میزبان خود شد.

بازی دو تیم که در ست پنجم نزدیک دنبال می شد در امتیاز 13 بر 11 به سود متین ورامین از سوی سایپا نیمه کاره رها شد.بازیکنان سایپا به تصمیم داور در این امتیاز معترض شدند و بلافاصله داور با کارت زرد و امتیاز منفی آنها را جریمه کرد.در حالی که نتیجه 14 بر 11 به سود متین ورامین به ثبت رسید بازیکنان سایپا به بازی ادامه ندادند تا کار با همین نتیجه به نفع متین ورامین خاتمه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها