به بهانه هفتاد و هفتمین سال تولد ناصر طهماسب یک صدا

صد خاطره

استفاده از صداهای ماندگار در تبلیغات تلویزیونی؟

ناصر طهماسب: وقتی فیلم‌ خوب نداریم، دوبلورها به سمت آگهی‌ می‌روند

ناصر طهماسب درباره‌ی استفاده از صدای گوینده‌ها در تبلیغات تلویزیونی معتقد است: در حال حاضر فیلم‌های خوبی برای دوبله وجود ندارد و شاید همین سبب می‌شود تا دوبلورها به سمت رُل‌گویی در آگهی‌های تلویزیونی بروند
کد خبر: ۵۴۵۴۱۲
ناصر طهماسب: وقتی فیلم‌ خوب نداریم، دوبلورها به سمت آگهی‌ می‌روند
این مدیر دوبلاژ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره‌ی استفاده از صدایش در تبلیغات تلویزیونی، گفت: همه‌ی دوبلورها در تبلیغات تلویزیون صدایشان استفاده می‌شود و من هم مثل همه این کار را انجام می‌دهم؛ چرا که معتقدم آن هم یک صداست و تفاوتی ندارد و صاحب کار و گوینده تصمیم‌گیرنده هستند.

او گفت: در کل فکر می‌کنم رُل گفتن در آگهی‌های تلویزیونی، بد نیست و می‌تواند دیده شود.

 

 

ناصر طهماسب

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما فیلم‌های خیلی خوبی برای دوبله نداریم و شاید یکی از دلایلی که گویندگان به سمت تبلیغات تلویزیونی می‌روند همین باشد. به من هم مثل سایر گویندگان این کار پیشنهاد شد و تست دادم و در نهایت قبول کردم که همکاری کنم.

 

طهماسب در پاسخ به اینکه آیا رُل‌گویی در تبلیغات تلویزیونی از لحاظ مالی برای گویندگان تأمین‌کننده است؟ اینگونه اظهار کرد: این کار از لحاظ مالی بد نیست اما همه چیز در آن به مادیات ختم نمی‌شود و علاقه‌ی گویندگان مهم است؛ به دلیل اینکه گوینده در هر حال باید فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
افسانه کوهنوردی ایران

گفت‌وگو با افسانه حسامی‌فرد، اولین کوهنورد زن تاریخ‌ساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت ‌هزاری‌ها

افسانه کوهنوردی ایران

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها