به بهانه هفتاد و هفتمین سال تولد ناصر طهماسب یک صدا

صد خاطره

استفاده از صداهای ماندگار در تبلیغات تلویزیونی؟

ناصر طهماسب: وقتی فیلم‌ خوب نداریم، دوبلورها به سمت آگهی‌ می‌روند

ناصر طهماسب درباره‌ی استفاده از صدای گوینده‌ها در تبلیغات تلویزیونی معتقد است: در حال حاضر فیلم‌های خوبی برای دوبله وجود ندارد و شاید همین سبب می‌شود تا دوبلورها به سمت رُل‌گویی در آگهی‌های تلویزیونی بروند
کد خبر: ۵۴۵۴۱۲
ناصر طهماسب: وقتی فیلم‌ خوب نداریم، دوبلورها به سمت آگهی‌ می‌روند
این مدیر دوبلاژ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره‌ی استفاده از صدایش در تبلیغات تلویزیونی، گفت: همه‌ی دوبلورها در تبلیغات تلویزیون صدایشان استفاده می‌شود و من هم مثل همه این کار را انجام می‌دهم؛ چرا که معتقدم آن هم یک صداست و تفاوتی ندارد و صاحب کار و گوینده تصمیم‌گیرنده هستند.

او گفت: در کل فکر می‌کنم رُل گفتن در آگهی‌های تلویزیونی، بد نیست و می‌تواند دیده شود.

 

 

ناصر طهماسب

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما فیلم‌های خیلی خوبی برای دوبله نداریم و شاید یکی از دلایلی که گویندگان به سمت تبلیغات تلویزیونی می‌روند همین باشد. به من هم مثل سایر گویندگان این کار پیشنهاد شد و تست دادم و در نهایت قبول کردم که همکاری کنم.

 

طهماسب در پاسخ به اینکه آیا رُل‌گویی در تبلیغات تلویزیونی از لحاظ مالی برای گویندگان تأمین‌کننده است؟ اینگونه اظهار کرد: این کار از لحاظ مالی بد نیست اما همه چیز در آن به مادیات ختم نمی‌شود و علاقه‌ی گویندگان مهم است؛ به دلیل اینکه گوینده در هر حال باید فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها