فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد:

دستگیری سارقان 7 میلیارد تومانی

دستگیری 6 سارق مسلح

باند سارقان مسلح با دستگیری 6 سارق در شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان متلاشی شد.
کد خبر: ۵۴۵۱۹۳
دستگیری 6 سارق مسلح

به گزارش پایگاه خبری پلیس، متهمان با راه‌اندازی یک باند سرقت مسلحانه، کابل و سیم برق و احشام اهالی روستاهای شهرستان زهک را سرقت می‌کردند.

این گزارش حاکی است، پلیس شهرستان زهک به‌دنبال سرقت‌ها که باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در منطقه شده بود، با اقدامات گسترده اطلاعاتی، تمامی نقاط آلوده و مناطقی را که سرقت در آنها رخ داده بود، زیر نظر گرفت.

سرگرد محمد کوچکزایی، فرمانده انتظامی شهرستان زهک با اعلام این خبر گفت: با اقدامات و تلاش‌های ماموران انتظامی شهرستان زهک، بیست‌وهشتم خردادماه دو نفر از اعضای این باند سارقان مسلح در حالی که به صورت مسلحانه به منزلی در این شهرستان دستبرد زده بودند، هنگام فرار دستگیر شدند.

وی افزود: با اقدام بموقع پلیس و اعترافات این دو سارق چهار نفر دیگر از همدستان آنان نیز شناسایی و تحقیقات برای دستگیری آنان آغاز شد.

سرگرد کوچکزایی تصریح کرد: دیگر اعضای این باند سرقت نیز روز گذشته هنگام سرقت مسلحانه احشام از یکی از روستاهای شهرستان زهک، با اطلاع‌رسانی بموقع اهالی روستا و مسدود شدن محورهای ورودی و خروجی محل سرقت در دام پلیس گرفتار شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این سارقان هنگام فرار با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر شدند و از آنان دو قبضه سلاح با مهمات آن، کشف شد.

فرمانده انتظامی زهک همچنین از دستگیری 116 تبعه خارجی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این اتباع خارجی با همکاری و تعامل خوب مردم مرزنشین شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی باتوجه به نزدیکی تعطیلات و آغاز مسافرت‌های نوروزی با شدت بیشتری در شهرستان زهک اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها