گزارش AFC از دیدار های امروز لیگ قهرمانان آسیا؛

سرمربی الریان: برای مقابله با استقلال آماده ایم

بازی های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D امروز پی گیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار ها استقلال در قطر به مصاف الریان می رود.
کد خبر: ۵۴۵۰۲۲
سرمربی الریان: برای مقابله با استقلال آماده ایم


به گزارش سایت  خبرگزاری AFC ،نماینده ی کشورمان امروز در چهارچوب رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، اولین در مقابل الریان قرار خواهد گرفت. این بازی در دوحه قطر برگزار می شود جائی که تیم قطری الریان میزبانی استقلال را بر عهده دارد.

سال گذشته نیز الریان میزبان استقلال در دوحه بود که این دیدار به وسیله گل یرکوویچ در وقت اضافه به نفع نماینده ی کشورمان به پایان رسید.

الریان در حضور های قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا چندان موفق عمل نکرده است و هر بار در مرحله ی گروهی از رقابت ها حذف شده اند.
اما امسال مربی این تیم دیئگو آخیره امیدوار است بتواند شروعی بهتر از تیمش را شاهد با شد.

وی در این رابطه گفت:  من بسیار خوشحالم که دوباره توانستیم در لیگ قهرمانان آ سیا بازی کنیم البته که در گروهی بسیار سخت و پیچیده رقابت خواهیم کرد البته چالش اصلی ما ثبات در عملکردی خوب و موجه تا انتهای دور گروهی  است که امیدوارم محقق شود.

این مربی اروگوئه ای که تیمش دیدار در دیدار لیگ ستاره ی قطر شب گذشته 2 بر 2 مقابل حریفش مغلوب شد در ادامه گفت: دیدار مقابل استقلال بسیار مهم است ما قبلا نیز مقابل آنها بازی کرده ایم و آنها را به خوبی می شناسیم و برای این دیدار نیز بسیار آماده ایم و خوشحال می شویم که بتوانیم رقابت ها را بخوبی آغاز کنیم البته بر خلاف پیروزی سال پیش استقلال در مقابل الریان، مربی این تیم امیر قلعه نوعی نمی خواهد حریف خود را چندان دست کم بگیرد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که هفته گذشته شاهد تداوم صدرنشینی و اختلاف 3 امتیازی استقلال در لیگ برتر با برد 2 بر 1 مقابل صنعت نفت بود در این رابطه گفت: مشکلی نیست که دیدار مقابل الریان دیدار دشواری است و ما نیز خارج از خانه بازی می کنیم و این دیدار هم اولین دیدار ماست اما کا دیدارهای اخیر الریان را مشاهده کرده ایم و آنها را به خوبی مورد بررسی قرار داده ایم آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان خوبی نیز دارند و من فکر می کنم هر دو تیم شانس خوبی برای پیروزی دارند اما ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا سه امتیاز حساس که می تواند کلید موفقیت های ما در مرحله بعدی این گروه سخت باشد را بدست آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها