حمله سرمربی تیم ملی به تکواندو کاران

بی غیرت های تکواندو!

در لیگ سال قبل بازیکنانی را داشتیم که یا برای تیم باشگاهی شان بازی نمی‌کردند و یا اگر هم بازی می‌کردند با تمام توان ظاهر نمی شدند ومراقب پاهای خود بودند، اما همین ورزشکاران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی همه را شکست می‌دادند و به اردوها می‌آمدند.
کد خبر: ۵۴۴۹۲۶
بی غیرت های تکواندو!

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد: تکواندوی ایران بسیار پاک است و ورزشکاران آن با تمام توان برای موفقیت این رشته تلاش می‌کنند، اما متاسفانه در همین رشته پاک، برخی تکواندوکارانی حضور دارند که تنها برای خودشان تلاش می‌کنند و من لقب بی‌غیرت را به آنها می‌دهم . من دلیل این حرفم را توضیح می‌دهم و بعد از آن، خود شما نتیجه‌گیری کنید.

وی افزود: در لیگ سال قبل بازیکنانی را داشتیم که یا برای تیم باشگاهی شان بازی نمی‌کردند و یا اگر هم بازی می‌کردند با تمام توان ظاهر نمی شدند ومراقب پاهای خود بودند، اما همین ورزشکاران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی همه را شکست می‌دادند و به اردوها می‌آمدند. آمار دقیق مبارزات آنها وجود دارد که نسبت به تیم خود بی احساس بودند. حال خود شما ببینید که آیا این کار آنها درست است.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به این که به شدت با این پدیده شوم و نوع رفتار این ورزشکاران مقابله خواهد کرد گفت: خوشبختانه با عملکرد خوبی که جوانان ما در اردوها از خود نشان داده‌اند ، اعتماد به نفسشان زیاد شده و نوید روزهای خوبی را می‌دهند. من چون در لیگ هم تیم دارم و سال‌ها در تیم ملی تجربه اندوخته‌ام می‌دانم که برخی تکواندوکاران، تیم ملی را به تیم باشگاهی ترجیح می‌دهند و فردی به همه چیز نگاه می‌کنند. به همین خاطر به این جوانان فرصت داده‌ام تا خودشان را نشان دهند. عملکردشان در لیگ و انتخابی‌ها را به آنها ارائه می‌کنم و انتظار دارم که در مرحله بعد این آمار را ارتقا دهند. به این روش می‌بینیم کدام تکواندوکار تمرین کرده وکار کرده و کدام یک به فکر خودش بوده است.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که در اردوهای تیم ملی داشتم به همه گفته‌ام که مراقب نوع تمرینات و عملکرد خود باشند. به آنها هشدار داده‌ام که اگر در لیگ ضعیف عمل کنند و شرایط‌شان خوب نباشد، آنها را از اردوها خط می‌زنم.

کریمی در مورد وضعیت مصدومیت محمد باقری معتمد، دارنده مدال نقره المپیک لندن گفت: صحبتی با این قهرمان نداشته ام ، اما با توجه به این که این هفته‌ هم پایش را دوباره جراحی کرده پزشکان اعلام کرده‌اند که طول دوره درمانش زیادتر خواهد بود. به هر حال باید ببینیم که بعد از عید شرایطش چطور می‌شود. آن زمان تصمیم گیری لازم را انجام می‌دهیم.

وی در مورد آسیب دیدگی‌ کوروش رجلی و حضور نداشتن او در اردوهای تیم ملی افزود: با او هم صحبت کرده‌ام. قرار شده هر زمانی که حالش بهتر شد به اردوها اضافه شود. او برای آن به اردوها اضافه می‌شود که در انتخابی ها حضور داشت و عملکرد بدی هم ارائه نکرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به این که با فرزاد عبداللهی قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی که پایش را جراحی کرده هنوز صحبت نکرده است، گفت: در مورد این قهرمان خوبمان هم باید ببینیم که در آینده چه می‌شود. احمد محمدی تکواندوکاری که در انتخابی‌ها هم یوسف کرمی را شکست داد شرایطی مشابه دارد و در آینده تصمیم می گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نفرات می‌توانند به اردوهای تیم ملی اضافه شوند؟ یادآور شد: برخی‌ها را که به اردو دعوت کرده بودیم بعد از سپری کردن دوران مصدومیت‌شان می‌توانند به اردوها بیایند، اما برخی دیگر که مصدوم بودند و به اردوها دعوت نکردیم باید در انتخابی شرکت کنند. آنها برای ورود به اردو باید با همه نفرات حاضر در اردو به صورت دوره ای مسابقه دهند و اگر خوب بودند به اردوها می آیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها