وزیر امور خارجه آمریکا:

آماده مذاکره با ایران هستیم

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه مدعی شد کشورش آماده مذاکرات با ایران است.
کد خبر: ۵۴۴۴۴۹
آماده مذاکره با ایران هستیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین؛ جان کری در دیدار خود با ویلیام هیگ همتای انگلیسی‌اش اظهار داشت برای اتخاذ تصمیم‌های جدید در خصوص سوریه در نشست موسوم به دوستان سوریه در رم ایتالیا شرکت می‌کنیم.

وی همچنین از معارضان سوری خواست این نشست را تحریم نکرده و در آن حضور یابند.

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین مدعی شد ادامه خشونت‌ها در سوریه نشانه‌ای از این است که زمان کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور سوریه از قدرت فرا رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سید مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۰
۰
بذار عرقت خشك شه بعدن! یك هو می چائی ها. از قدیم می گفتن شتر در خواب بیند پنبه دانه
م.الف
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۰
۰
كشورش آماده مذاكرات است یعنی اینكه ما خواستیم مذاكره كنیم،شما جلو نیامدید.اگه تهدید و تحرییییییییم ها كم می شد؛ایران خودرو سمند نمی داد 20م ت.سایپا پراید نمی داد 18 م ت.بلكه می شد ماشین خارجی خرید با این قیمت ها سر مردم بریده نمی شد.من به شخصه می گویم كه پای میز مذاكره رفتن گناه كبیره نیست.اول ببینیم چه می گویند وچه می خواهند و چه می خواهیم،بعد تصمیم می گرفتیم كه به نفع ملت است یا نه.
نازنین محرابی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۰
۰
سید مجید شما حتما حقوقت عالی است كه در امورات كشور مداخله میكنی یا صاحب كارخانه پر سودی كه اینگونه سخن رانده ای. كار سیاسیون باید بدست امرای سیاسی كشور حل وفصل بشه همه كس نباید دخالت كند ویا به شخصی توهین.از طرفی اكنون ایران با بلوك شرق مثل روسیه وچین همكاری خوبی دارد اما مشكلات اقتصادی و غیره غیره وغیر بیش از حداست به قول م -الف بریم پای میز تجزیه وتحلیلش را هم امرای سیاسی ایران انجام بدهند بعد تصمیم بگیرند ما باید همه برای كشور دلسوزی و تلاش كنیم اگر به ضرر بود كه جواب منفی و اگر به وعدهاشان عمل كرد برای جامعه ایران مفید است

نیازمندی ها