مصدومیت دفاع سپاهانی ها را خانه نشین کرد؛

سوشاک به بازی با النصر نمی رسد

برای دیدار با سپاهان؛

النصر فردا می آید

تیم فوتبال النصرامارات عربی متحده به منظور برگزاری اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا فردا (دوشنبه) وارد اصفهان می شود.
کد خبر: ۵۴۳۹۴۳


آخرین تمرین تیم فوتبال النصر برای دیدار با تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در دوبی برگزار می شود.
تیم النصر که برای دومین بار مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را تجربه خواهد کرد، امروز در دو نوبت به تمرین می پردازد.
این تیم ساعت 12 ظهر فردا بوسیله یک فروند هواپیمای اختصاصی ( چارتر) به اصفهان می آید و قرار است پس از ورود به اصفهان یک جلسه تمرین آماده سازی برگزار کند.
النصر همچنین روز سه شنبه یک روز قبل از دیدار با سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تمرین خواهد کرد.
کاروان تیم فوتبال النصر امارات عربی متحده به ریاست ˈ عبدالله البنای ˈ عصو هیات مدیره این باشگاه با 22 بازیکن به نام های ˈعبد الله موسیˈ ، ˈاحمد شمبیه ˈ، ˈعبد الله محمدˈ ، ˈمحمود حسنˈ، ˈهلال سعیدˈ ، ˈ راشد مال اللهˈ ، ˈاحمد معضدˈ و ˈخلیفة مبارک ، ˈخالد سرواش ˈ ، ˈحسن امینˈ ، ˈخمیس احمدˈ ، ˈحمید احمدˈ ، ˈحمید عباسˈ ، ˈعیسی علی ˈ ، ˈحبیب الفردانˈ ، ˈلیو لیماˈ ، ˈیونس احمدˈ ، ˈ جمال ابراهیمˈ، ˈماسکاراˈ،ˈحسن محمدˈ ، ˈبرونو سزارˈ و ˈموریموتوˈ وارد اصفهان خواهد شد.
ˈوالتر زنگاˈ سرمربی ایتالیایی تیم النصر با اشاره به دشوار بودن دیدارهای آسیایی این تیم همچنین تحت فشار بودن بازیکنان تیمش در مسابقات لیگ امارات، از بازیکنان خود خواسته است تمرکز خود را به دیدار با سپاهان معطوف کنند.

سرپرست تیم فوتبال النصر در این باره اظهار کرد: از همه خواسته ایم تا به دیدار با سپاهان متمرکز شوند و پرونده دیدارهای این تیم در لیگ امارات را بسته نگه دارند و به هیچ چیز خود بازی روز چهارشنبه فکر نکنند.

ˈخالد عبیدˈ افزود: دیدار با سپاهان اولین دیدار آسیایی ما در فصل جدید است و بازیکنان این تیم قدرت آن را دارند تا بتوانند شکست اخیر این تیم در لیگ امارات را با پیروزی مقابل سپاهان جبران و آن را به تماشاگران تیم هدیه کنند.

وی افزود: اقدامات لازم برای سفر به اصفهان و انجام تمرین در این شهر انجام شده است و تیم در بهترین شرایط قرار دارد و امیدوارم بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب، مسابقات آسیایی را با موفقیت آغاز کنیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها