زارع پور: عده ای برای این محرومیت عجله کردند!

افشین بخشوده شد

محمد زارع پور از بخشودگی محرومیت قطعی افشین نوروزی خبر داد. پینگ پنگ بازی که بعد از حرف های تند علیه فدراسیون محروم شده بود اما رییس فدراسیون بعد از حکم بخشودگی نوروزی می گوید عده ای برای تعجیل در محرومیت او جو سازی کردند.
کد خبر: ۵۴۳۱۲۸
افشین بخشوده شد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری و با توجه به نزدیک بودن ایام عید باستانی نوروز محرومیت قطعی افشین نوروزی بخشیده شد.

زارع پور همچنین گفت: پس از برگزاری نشست کمیته استیناف، محرومیت قطعی این بازیکن کاهش یافت و من هم حکم کمیته استیناف را پذیرفتم، اما با توجه به سوابق ارزشمند این بازیکن در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و همچنین شرایط تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر مردان تصمیم گرفتم تا محرومیت قطعی این بازیکن بخشیده شود.

وی در ادامه افزود: فدراسیون خانه دوم همه‌ی ورزشکاران و ملی پوشان کشور است و هرگز فدراسیون قصد ضربه زدن به هیچ یک از اعضای خانواده خود را ندارد.

زارع پور با اشاره به میلاد با سعادت امام حسن عسگری و نزدیک شدن ایام نوروز تاکید کرد، در ماجرای محرومیت نوروزی عده ای تعجیل کردند و با تصمیم های اشتباه باعث بوجود آمدن شرایط نامناسبی شدند!

رئیس فدراسیون تصریح کرد: هیچ بازیکنی حق دخالت در امور اجرایی فدراسیون را ندارد. انتقاد حق بازیکن است و در تمام مدت حضورم در فدراسیون از انتقادهای سازنده، اصولی و بدون غرض با آغوش باز استقبال کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها