
این اربگ بین سرعت 20 تا 50 کیلومتر در ساعت عمل میکند.
اربگ در درجهی اول باعث بلند شدن کاپوت جلو میشود، با این کار فاصله ای میان کاپوت و قسمت سخت موتور ایجاد میشود.
در درجهی دوم اربگهای دوم عمل میکنند که فضایی امن میان مصدوم و شیشه جلو ایجاد میکنند
برای تشخیص نیز حسگرهایی بر روی لبه ی سپر جلو وجود دارند که برای شناسایی پاهای انسان طراحی شدهاند.
علیرضا طیاری
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است