کم‌کم به صدر جدول صعود کنیم؛

حسینی:داور به درستی به ما کارت داد

شاید مایلی کهن چیز بیشتری می داند

حسن زاده: به دایی تذکر دادیم

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علی دایی، سرمربی راه آهن به خاطر انتقادش از محسن ترکی تذکر داد.
کد خبر: ۵۴۲۱۱۹
حسن زاده: به دایی تذکر دادیم


اسماعیل حسن‌زاده درباره برخورد کمیته انضباطی با علی دایی و پیروز قربانی به خاطر رفتارشان در بازی راه‌آهن و استقلال، از صادر شدن رای خبر داد و اظهار کرد: هرچند محسن ترکی در گزارش‌هایش یک کلمه درباره دایی ننوشته اما با بررسی که داشتیم به دایی تذکر دادیم. کمیته انضباطی بعد از بررسی گزارش داور و ناظر فدراسیون در این مسابقه، رای خود را صادر کرد که تا پایان وقت امروز (دوشنبه) اعلام خواهد شد.
وی افزود: اما بعد از آن که کمیته انضباطی رای را صادر کرد، کمیته داوران شکایت دوباره‌ای کرده که ما جداگانه آن را رسیدگی خواهیم کرد؛ هرچند تعجب ما این است که اگر علی دایی در طول 90 دقیقه مسابقه حرفی کنار زمین زده و رفتار خاصی علیه داوری داشته که داور، کمک‌هایش، داور چهارم یا ناظر فدراسیون دیدند یا شنیدند، چرا آنها در گزارش‌هایش یک کلمه در‌این باره ننوشتند؟! چرا مثلا داور چهارم حرف‌های دایی را ننوشته است؟

رییس کمیته انضباطی تاکید کرد: متاسفانه الان محسن ترکی مدعی شده تا وقتی کمیته انضباطی با دایی برخورد نکند سوت نمی‌زند اما در گزارش او هیچ چیزی درباره نوع رفتار دایی در طول 90 دقیقه وجود ندارد. ما با اینکه در گزارش داور چیزی نبود، بعد از آن که تصاویر بازی را بار دیگر دیده و متوجه رفتارها و دادوفریادهای دایی علیه داوری شدیم، در رای صادره به دایی تذکر دادیم. اگر منظور ترکی مصاحبه بعد از بازی دایی بوده که آن بحث دیگری دارد و ما طبق درخواستی که کمیته داوران داشته باشد، موضوع را رسیدگی می‌کنیم.

وی در واکنش به اینکه مگر قرار نبود اگر کمیته داوران هم درخواست رسیدگی نداد کمیته انضباطی به طور مستقل رصد کرده و با مصاحبه‌های علیه داوری برخورد کند، به ایسنا گفت: بله، کمیته انضباطی تا جایی که امکانش باشد و موارد را ببیند با مصاحبه‌ها برخورد می‌کند، مگر اینکه موردی وجود داشته باشد که ندیده باشیم که در آن صورت هم کمیته داوران می‌تواند شکایت کند و ما رسیدگی کنیم.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که طبق وعده‌ای که داده بودید، آیا به طور مثال محمد مایلی‌کهن و علی دایی که در مصاحبه‌هایشان درباره داوری صحبت کردند، باید در انتظار محرومیت باشند نیز به ایسنا گفت: همانطور که قبلا هم گفتم از روزی که جلسه مربوط به داوری برگزار و مصوبه‌ هم تعیین شد، کمیته انضباطی با این‌گونه مصاحبه‌ها برخورد می‌کند. می‌توانید در آینده منتظر آرای ما باشید. اما مثلا مایلی‌کهن در صحبت‌هایش موضوع تعیین برخی نتایج در بیرون زمین بازی را مطرح کرده که این حرف‌ها قبل از آنکه نیاز به رسیدگی کمیته انضباطی درباره موضوع داوری داشته باشد، می‌طلبد مقامات داوری و فدراسیون به دنبال قضیه باشند، شاید مایلی‌کهن واقعا چیز بیشتری بداند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها