پلیس فرانسه در مورد چرایی و چگونگی حادثه تحقیق می‌کند

مرگ مرموز مادر سه​کودک

«جنایت هولناک در شهر نیس». این تیتر خبری بود که دو هفته پیش اعلام شد و خیلی از فرانسوی‌ها را برآشفته کرد. این شهر در جنوب فرانسه، منطقه‌ای خوش آب و هوا و توریستی است که مردمانش در رفاهی نسبی و آرامش روزگار می‌گذرانند اما کشف جنازه‌ زنی جوان در این شهر خیلی‌ از معادلات را به هم ریخت. پلیس جنازه جودیازیمات را در منطقه‌ای سرسبز زیر یک درختچه یافت.
کد خبر: ۵۴۰۳۵۱

صحنه خیلی وحشتناکی بود. این را یکی از افسران پلیس که در محل جرم حضور داشت، می‌گوید و اضافه می‌کند: لباس‌های زن کاملا خون‌آلود و پاره‌پاره بود. روی تنش زخم‌های زیادی دیده می‌شد. صورتش کاملا سرخ شده و چهره‌اش تقریبا منهدم شده بود.

بازرسی از صحنه جرم ساعت‌ها به طول انجامید و کارآگاهان تمام سرنخ‌ها را از جمله نمونه خون مقتول جمع‌آوری کردند. آنها همچنین چاقویی خون‌آلود و دو تکه سنگ در نزدیکی جنازه یافتند که به نظر می‌رسید مقتول با آن مورد حمله قرار گرفته است. همچنین شواهد نشان می‌داد قاتل، جودیا را مورد آزار جنسی قرار داده است.

جودیا را خیلی از اهالی آن محل می‌شناختند. او زنی آرام وسر به‌زیر بود که با فرزندانش و البته مردی جوان زندگی می‌کرد. یکی از همسایه‌ها وقتی خبر کشته شدن او را شنید در حالی‌که بهت‌زده شده بود گفت: نمی‌توانم باور کنم چنین بلایی سر او آمده باشد. او و دو دختر سه و شش ساله و پسر 9 ساله‌اش چند وقت پیش به این محل نقل‌مکان کرده بودند و در این مدت هیچ رفتار نامناسبی نداشت.

مردی که همراه جودیا زندگی می‌کرد، بتازگی با او آشنا شده بود. مقتول سی‌وچهار ساله که اصالتی تونسیایی دارد چندی قبل در پی اختلافات خانوادگی از شوهرش جدا شده و قرار بود اگر با مرد جوان به تفاهم و توافق رسیدند با هم ازدواج کنند اما هرگز فرصت این کار را پیدا نکردند. این مرد جوان هم اطلاعاتی از قتل نداشت و نتوانست پلیس را کمک کند.

کاراگاهان جنایی که حدس می‌زدند قاتل در نزدیکی صحنه جرم سکونت داشته باشد، جستجوهای دقیقی را آغاز کردند و بالاخره به مردی سی‌ودو ساله ظنین شدند که انگلیسی بود و چند ماه قبل همراه مادرش به فرانسه مهاجرت کرده و در شهر نیس ساکن شده بود.

او نمی‌خواست قتل را قبول کند اما ماموران روی دست وی زخمی را یافتند که بتازگی ایجاد شده بود و به احتمال زیاد ناشی از کشمکش با جودیا بود. علاوه بر این پیدا شدن لباس‌های خون‌آلود مرد انگلیسی به مدرکی دیگر علیه وی تبدیل شد و ماموران او را به بازداشتگاه بردند.

متهم که نام وی فاش نشده از اعتراف به قتل خودداری می‌کند اما پلیس می‌گوید شکی ندارد جنایت توسط همین مرد انجام شده است. البته نمونه خون کشف شده روی لباس وی برای انجام آزمایش دی.ان.ای به پزشکی قانونی داده شده است تا تردیدها به طور کامل برطرف شود.

کاراگاهان عقیده دارند مرد جوان هنگامی که جودیا را در منطقه‌ای خلوت تنها یافت به سوی وی رفت تا این زن را مورد آزار جنسی قرار بدهد و همین موضوع سبب درگیری آنان و سرانجام جنایت شد. متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد اما همسایه‌های او هنوز باور نکرده‌اند وی چنین جنایت فجیعی را مرتکب شده باشد. یکی از آنها می‌گوید: او مرد خیلی خوبی است؛ مهربان و خوشرفتار. واقعا نمی‌دانم چطور ممکن است او دست به چنین کاری زده باشد. واقعا  تعجب کردم.

به هر حال پلیس اعلام کرده است تا زمان روشن شدن تمام ابعاد این پرونده به تحقیقات ادامه می‌دهد، البته تا آن زمان اطلاعات بیشتری را نیز منتشر نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها