یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا؛

شکست های زنجیره ای مدعیان قهرمانی اروپا

امشب دیدار بسیار داغ و مهیج رئال مادرید و منچستر یونایتد (دو غول فوتبال اروپا) لیگ قهرمانان فوتبال این قاره را در کانون توجه جهانیان قرار داده و نفس‌ را در سینه‌ آنان حبس خواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۰۳۱۳

رئال مادرید که طی یک سال اخیر بجز شکست خانگی برابر بارسلونا، در سوپر جام اروپا در خانه خود بی‌شکست بوده است، امشب در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فینالی زودهنگام را برابر منچستریونایتد برگزار خواهد کرد.

مورینیو با چلسی هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کرد تا امسال به فکر کسب رکورد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سه تیم مختلف باشد. او در این باره می‌گوید: هدفم کسب رکورد قهرمانی یک مربی با سه تیم مختلف است. این قهرمانی تنها یک رکورد شخصی برای من نیست؛ بلکه رئال را هم به دهمین قهرمانی خود در این جام می‌رساند تا بالاتر از همه باشگاه‌های اروپایی قرار گیرد.

رئال در بازی امشب، تنها از حضور ایکر کاسیاس، کاپیتان و دروازه‌بان بزرگ خود بی‌بهره است و به احتمال زیاد از دیگو لوپز بهره خواهد برد.

حضور مورینیو و غیبت کاسیاس توجه بسیاری از فوتبالدوستان را در دیدار این تیم با منچستریونایتد جلب می‌کند.در سمت دیگر میدان، سرالکس فرگوسن، بجز مصدومیت فیل جونز هافبک تیم خود که در بازی این هفته با اورتون به وجود آمد، مشکل دیگری برای ارائه یک بازی خوب و پرکیفیت در برابر حریف مدعی خود ندارد.دیگر مسابقه امشب لیگ قهرمانان اروپا نیز در کیف برگزار خواهد شد؛ جایی که شاختار دونتسک اکراین از بورسیا دورتموند (قدرت دوباره جان گرفته فوتبال اروپا) میزبانی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها