سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است تیمش خوب بازی می کند ، اما در گلزنی دچار ضعف است .
کد خبر: ۵۴۰۲۴۰
دایی: ضعف گلزنی داریم


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است تیمش خوب بازی می کند ، اما در گلزنی دچار ضعف است .
علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سپاهان که به پیروزی یک بر صفر حریف انجامید ، گفت: بازی قشنگی بود ما فقط در 10 دقیقه اول خوب نبودیم و در 80 دقیقه بعدی خیلی خوب بازی کردیم ولی در نهایت فوتبال همین است و اگر گل نزنی گل می‌خوری. فقط همین را می‌توانم بگویم که ماها فوتبال را از این بهتر نمی‌توانیم بازی کنیم اما نمی‌دانم مشکل چیست که بازیکنانم از 6 قدمی توپ‌شان را گل نمی‌کنند. بازیکنان من خوب بازی می‌کنند، خوب می‌دوند و از جان و دل کار می‌کنند. بنابراین می‌توانم ادعا کنم که ما خوب عمل می‌کنیم ولی نقطه ضعف بزرگ ما گل نزدن است. اکنون چند بازی است که نمی‌توانیم گل بزنیم.

دایی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره داوری گفت: به نظر من گلی که سپاهان به ثمر رساند، روی اشتباه داور به ثمر رسید، چون در آن صحنه روی فرزاد آشوبی خطا کردند، ولی داور آن را اعلام نکرد و همین توپ در سمت دیگر وارد دروازه ما شد. ضمن اینکه فکر می‌کنم در صحنه‌ای که فرشید کریمی به نظر می‌رسید توپ را بیرون محوطه جریمه گرفته است، داور اشتباه کرد چون من هم احساس کردم که او توپ را خارج از محوطه گرفته است. در مجموع باید بگویم نمی‌توانیم بیش از این راجع به داوری صحبت کنیم. چون نمی‌توانیم بیش از اندازه خودمان را خسته کنیم. نمی‌شود که همه تقصیرها را به گردن داوران بیندازیم. ما باید تلاش کنیم که توپ‌هایمان را از 6 قدم یا در تک به تک‌ها گل کنیم. ضعف ما گلزنی است که باید برطرف شود.

خبرنگاری به دایی گفت که به نظر می‌رسد مشکل گلزنی مختص راه‌آهن نیست چون تمام فوتبال ایران سال‌هاست که بازیکن مستعدی را به خود ندیده است. دایی در پاسخ گفت: تا وقتی که روی فوتبال پایه درست و حسابی کار نکرده‌ایم و برای پرورش آن‌ها از مربیان خوب استفاده نکرده‌ایم، همین روند را خواهیم داشت. البته این را نیز بگویم که در زمان ما کسی آن طور که باید و شاید روی ما کار نکرد. مثلا درباره خود من به جز مرحوم حجازی، کس دیگری وقت نگذاشت که فوتبال یادم بدهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها