دژاگه : گاهی وقت ها بدشانس هستیم

آرزوی مهاجم تیم ملی برای رفتن به منچستر

توپ زدن در فولام با آرزوهای متفاوتی برای اشکان دژاگه همراه است.او با تمجید از لیگ برتر جزیره از آرزوهایش برای پیوستن به تیم هایی مانند منچستر یونایتد ، آرسنال یا چلسی می گوید.با این وجود در این فصل همه حواسش را برای موفقیت فولام جمع کرده است.
کد خبر: ۵۳۹۴۶۱
آرزوی مهاجم تیم ملی برای رفتن به منچستر

اشکان دژآگه از تمایلش برای بازی در منچستریونایتد، آرسنال و چلسی گفت و با توصیف احساسش از بازی مقابل یونایتدها عنوان کرد: رویارویی با منچستریونایتد برایم حس متفاوتی داشت و حضور وین رونی انگیزه بیشتری به من داده بود.

 مهاجم ایرانی فولام که در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی در لیگ برتر انگلیس داشت، در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی برابر منچستر‌یونایتد اظهار کرد: یونایتد تیم بزرگی است. این بازی حس فوق‌العاده‌ای برایم بود. البته همه تیم‌های لیگ برتر عالی هستند اما قرار گرفتن جلوی منچستر حس متفاوتی برایم داشت. بازیکنان بزرگی در این تیم هستند اما حضور بازیکنی مثل وین رونی در این تیم به من انگیزه بیشتری داده بود.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا برای پیروزی بر منچستر به میدان رفته بودید، تصریح کرد: بازی خوبی انجام دادیم، خیلی تلاش کردیم از منچستر امتیاز بگیریم، فرصت‌های گلزنی متعددی هم بدست آوردیم اما به گل نرسیدیم. فکر می‌کنم جدا از مسایل فنی کمی هم بدشانس بودیم. اگر غیر از این بود شاید با حمایت تماشاگران فولام حتی می‌توانستیم تیم قدرتمند منچستر را شکست دهیم.

 دژآگه لیگ برتر انگلیس را منحصر به فرد دانست و تفاوت‌ بازی در این لیگ با بوندسلیگا را این طور بیان کرد: تمام بازی‌ها در لیگ برتر دشوار و سنگین هستند. برای هر مسابقه باید برنامه ویژه‌ای داشت. چند تیم از بهترین‌های فوتبال دنیا با همه توانشان در بازی‌ها حاضر می‌شوند و نمی‌خواهند به هیچ تیمی امتیاز بدهند.

 بازیکن تیم فولام درباره شرایط خودش در این تیم گفت: اول که به فولام رفتم شرایط متفاوت بود و می‌دانستم باید تلاش زیادی داشته باشم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. تمرینات را خیلی جدی گرفتم و کوشش داشتم تا اینکه کم‌کم نظر سرمربی تیم را به خودم جلب کردم و او بیشتر از قبل من را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. می‌دانم که برای موفقیت در فولام باید تا پایان فصل همیشه با نهایت تلاش بازی کنم.

 مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دوست دارید پس از فولام در چه تیم از لیگ برتر بازی کنید، به ایسنا گفت: الان تمرکزم روی بازی‌های فولام است و می‌خواهم برای این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم تا فولام در پایان فصل نتایج خوبی بگیرد. اما من هم مثل خیلی از بازیکنان دوست دارم در تیم‌های بزرگ دنیا مثل منچستریونایتد، آرسنال، چلسی و ... بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها