جدال سایپا و شهرداری ارومیه برای تصاحب آخرین سهمیه پلی آف؛

لیگ برتر والیبال در ایستگاه آخر

چند تیم برای صعود به پلی آف لیگ برتر می‌جنگند

روز نفسگیر برای مدعیان والیبال

لیگ برتر والیبال به ایستگاه ماقبل آخر رسیده است؛ ایستگاهی که در آن چند تیم علاوه بر پیکار با رقیبانشان، چشم به نتایج دیگر مدعیان دارند تا شاید چرخ لیگ باب میل آنها بچرخد و همراه پیکان صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کنند.
کد خبر: ۵۳۸۵۱۴

رقابت‌های امسال لیگ برتر والیبال که بدون اغراق از همان هفته‌های آغازین داغ و هیجانی پیگیری شد، عصر امروز و در هفته بیست و یکم حساس‌تر از همیشه دنبال می‌شود. پیکان صدرنشین تقریبا صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده و مهمان کاله آمل است؛ آن هم در شرایطی که کاله دیدار رفت را به حریف صاحب نام خود واگذار کرده و امیدوار است با شکست دادن پیکان و کسب سه امتیاز، در دو دیدار دیگر، سایپا مقابل میزان خراسان و شهرداری ارومیه هم برابر پیشگامان کویر تن به شکست دهند تا شاگردان بهروز عطایی که فصل گذشته بر سکوی قهرمانی ایستادند، روز خوشی را برای مازندرانی‌ها رقم بزنند.

اما کار به این سادگی‌ نیست، چرا که شهرداری ارومیه و سایپا هم اگر بیشتر از کاله انگیزه صعود به پلی‌آف را نداشته باشند، قطعا کمتر از این تیم برای صعود بی‌تابی نمی‌کنند. ضمن این‌که دیدار پیشگامان ـ شهرداری یکی از تعیین‌کننده‌ترین دیدارهای این هفته است، ارومیه‌ای‌ها باید برنده شوند تا سایه خود را روی جایگاه چهارمی حفظ کنند و یزدی‌ها هم باید امتیاز کامل بگیرند تا اندک امیدشان را برای پلی‌آف زنده نگه دارند. این در حالی است که متین ورامین، تیم دوم جدول هم در صورت کسب سه امتیاز مقابل تیم ته جدولی نوین کشاورز جشن صعود می‌گیرد.

با وجود قدرت نمایی و نوسان تیم‌های مدعی یاد شده، از جمع آنها فقط سه تیم به اضافه پیکان راهی مرحله پلی آف می‌شوند و باید دید نتایج رقابت‌های امروز چگونه رقم خواهد خورد و چه تیمی آخرین شانس خود را در هفته پایانی جست و جو می‌کند.

برنامه بازی های امروز

پیشگامان کویر یزد ـ شهرداری ارومیه، نوین کشاورز ـ متین ورامین، شهرداری تبریز ـ میزان خراسان، کاله آمل ـ پیکان تهران، سایپای البرز ـ آلومینیوم المهدی بندرعباس و باریج اسانس کاشان ـ جواهری گنبد.

(همه بازی‌های به صورت همزمان از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز می‌شود )

در جدول رده‌بندی پیکان با 45، متین ورامین با 41،کاله با 39، سایپا با 37، شهرداری با 37 و پیشگامان با 33 امتیاز اول تا ششم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها