ناپدید شدن مرموز گربه ها

گربه های روستای ویسو در فرانسه از چند سال پیش به طور مرموزی ناپدید می شوند بی آنکه کمترین اثری از آنها برجا بماند.
کد خبر: ۵۳۷۲۷۶
ناپدید شدن مرموز گربه ها

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، پرین ماله از ژوئن سال 2012 ساکن ویسو روستایی با پنجاه سکنه در بخش مونتولان شمال منطقه میدی -پیرنه فرانسه شد.

در ماه  اکتبر چند ماه پس از سکونت پرین در این روستا شوارتزی گربه ماده اش ناگهان ناپدید شد. وی همسایگانش را از ناپدید شدن گربه آگاه کرد.

پرین ماله در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه گفت: متوجه شدم که از 10 سال پیش همه ساکنان این روستا گربه هایشان را از دست داده اند.

وی پس از تحقیقاتی از همسایه ها فهمید که فقط ظرف یک سال حدود 20 گربه مفقودالاثر شده اند.

پرین افزود: هیچ اثری از گربه های مفقود شده به جا نمی ماند، لاشه هیچ یک از آنها هرگز کشف نشده است.

  وی خاطر نشان کرد: گربه های ناپدید شده صاحب دارند بنا براین اغلب آنها علامت گذاری شده و دارای قلاده های "ضد کک" هستند.

پرین ماله تصمیم گرفت طوماری را تهیه کند: ما، ساکنان روستای ویسو دیگر قادر به تحمل این وضعیت نیستیم ، هر گربه ای که می آوریم مدتی بعد ناپدید می شود. ما خواستار توجه شهردار بخش مونتولان

به این مساله بوده و می خواهیم تدابیری برای امنیت گربه هایمان اتخاذ شود. 14 خانوار این روستا طومار را امضا کرده اند.

امضا کنندگان طومار ابتدا به ژاندارمری متوسل شدند که به آنها گفته شد ناپدید شدن این تعداد گربه بدون هیچ رد و اثری غیر عادی است اما ژاندارم ها مسئولیت حل این معضل را به دوش شهرداری بخش گذاشتند.

قرار شد که مقامات شهرداری بخش پیشنهادهایی را برای حل این مساله بدهند. اما ظاهرا هیچ یک از پیشنهاد ها قابل اجرا نبوده است. صاحبان چند گربه معدودی که به دلیل مراقبت شبانه روزی از آنها هنوز ناپدید نشده اند تا حل این مشکل نگران هستند.

درعین حال، صاحبان گربه های ناپدید شده معتقد هستند که حیوانات آنها قربانی یک جنایتکار بی رحم و سریالی شده اند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها