سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چه در مورد داوری حرف بزنیم صدایمان به جایی نمی‌رسد.
کد خبر: ۵۳۳۲۰۳

یحیی گل‌محمدی در نشست قبل از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید عید بزرگ مسلمانان جهان را به آنها تبریک بگویم امیدوارم مردم ایران را همیشه شاد در عرصه‌های مختلف ببینم.

وی افزود: ما بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب و باانگیزه فولاد خوزستان داریم. آنها تیمی بسیار خوب و سختکوش هستند و به همین دلیل حساسیت این بازی بیش از اندازه شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط فولاد در چند هفته گذشته لیگ برتر قطعا باید برای گرفتن 3 امتیاز بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی ادامه داد: حساسیت این بازی‌ها روز به روز و مخصوصا در نیم‌فصل دوم بیشتر از گذشته شده و ما نیاز به حمایت همه‌جانبه هواداران داریم. فولاد تیم‌ قابل احترامی است و در 14 بازی اخیر خود بازنده نبوده به همین دلیل آنها اعتماد به نفس زیادی دارند.

وی تاکید کرد: بچه‌های پرسپولیس هم شرایط باشگاه را درک می‌کنند. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اراده این را داریم که فقط برای کسب امتیاز تمام تلاش خود را انجام دهیم. به دنبال یک بازی خوب و هجومی هستیم. البته مشکلاتی مانند 3 اخطاره بودن حقیقی و مصدومیت نوری نیز داریم که مجبوریم تغییراتی را در ترکیب خود انجام دهیم. از طرفی دیگر با توجه به فشردگی لیگ بازیکنان باید انرژی لازم را در تیم تقسیم کنیم به همین دلیل می‌خواهم از همه بازیکنانم استفاده کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات دربی حتما می‌دانید در شرایطی برای بازیکنان شما پنالتی گرفته می‌شود که فیتیله‌پیچ شده باشند، گفت: من دربی را فراموش کرده‌ام. هرچه راجع به داوری و صحنه پنالتی‌ها حرف بزنیم صدای ما به جایی نمی‌رسد. دربی فراموش شده و باید به بازی‌های سخت و حساس آینده فکر کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که چرا در دربی حرف شما در مصاحبه کنار زمین و نشست مطبوعاتی فرق داشت گفت: اگر این وسط دعوایی شده باید از حق پرسپولیس دفاع شود. رویانیان شخصیت خاص خودش را دارد. برخی‌ها می‌خواهند با سوءاستفاده‌ حق پرسپولیس را بخورند اما اینطور نیست. گرفتن حق برای تیم ما طبیعی است. مطمئن باشید ما از هیچ تلاشی برای گرفتن حق پرسپولیس کوتاهی نمی‌کنیم. بالاخره شخصیت رویانیان خاص خودش است اما کسی حق ندارد به خاطر شخصیت ایشان پرسپولیس را بزند. الان هم کاری نمی‌شود کرد و باید همه چیز را تحمل کنیم.

گل‌محمدی درباره عدم گل‌زنی مهاجمانش نیز گفت: درست است. پای مهاجمان ما به گل‌زنی باز نمی‌شود اما ما باید تمرینات اختصاصی برگزار کنیم تا شرایط روحی و روانی آنان که در ضربات آخر تاثیرگذار است بهتر شود که این کار را می‌کنیم. امیدوارم با توجه به تغییرات در ترکیب جواب خود را بگیریم. بچه‌هایی که کمتر بازی کرده‌اند باید حالا خودشان را به ما ثابت کنند تا در گل‌زنی هم موفق باشیم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی دیگر که شما به جام حذفی بیشتر از لیگ برتر توجه دارید، تاکید کرد: این واقعیت نیست. شرایطمان طوری نیست که لیگ را فراموش کنیم. باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم تا به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر برسیم. تلاش می‌کنیم اما هرچه خدا بخواهد همان اتفاق می‌افتد. این اراده را داریم که به بالای جدول بیاییم اما این موضوع صحت ندارد که ما لیگ را فراموش کردیم و فقط به جام حذفی فکر می‌کنیم. هر جام و بازی شرایط خاص خودش را دارد. من باید این موضوع را بگویم درست است که من شخصیت آرامی دارم اما هیچ کس حق ندارد از این موضوع سوءاستفاده کند چون حق پرسپولیس را باید بگیریم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها