اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی به عنوان نماینده رسانه‌های اپوزیسیون تفاهمنامه‌ای را با بی‌بی‌سی امضا کرده است تا بتوانند از آرشیو این شبکه تلویزیونی استفاده کنند بدین ترتیب ستاد انتخاباتی فتنه گران دربنگاه سخن پراکنی انگلیس تشکیل شد .
کد خبر: ۵۳۲۷۷۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران،امیرارجمند در قبال استفاده از آرشیو بی‌بی‌سی متعهد شده میهمانان و کارشناسان مورد نیاز این شبکه را برای انتخابات یازدهم هماهنگ کند. از سوی دیگر مدیران بی‌بی‌سی درصددند باکس انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری ایران را راه‌اندازی کنند. یکی از محورهای اصلی این بخش آموزش خبرنگاری، عکاسی، فیلمبرداری و نحوه ارسال مطالب تهیه شده به خارج کشور است.

نصیحت عسگراولادی به احمدی‌نژاد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید بنده با زبان اخلاص و خیرخواهی می گویم آقای رئیس جمهور باید مراقب اطرافیان خود باشد. برخی از بزرگان ما در انقلاب این مراقبت را نکردند و به بیراهه کشیده شدند.

به گزارش نامه، حبیب الله عسگراولادی در نشست مشترک شورای مرکزی ، دبیران استانهای حزب مؤتلفه اسلامی و هیات اجرایی این حزب طرح اسلام ایرانی و مکتب ایرانی را یک انحراف دانست و اظهار داشت: با زبان نصح مشفقانه به آقای رییس جمهور عرض می کنم تعریف از یک نفر در حد عصمت و مهر تائید به برخی از رویکردهای انحرافی صحیح نیست باید از آن پرهیز کرد. کوبیدن بر طبل واگرایی در میان اصولگرایان و دست رد بر سینه برخی نخبگان دلسوز خلاف توصیه های مقام معظم رهبری است.

عسگر اولادی تاکید کرد: فضای سیاسی کشور را باید تلطیف کرد تا همه حرف خودشان را بزنند مطمئن باشید در این فضا صدای تبری از دشمن بویژه آمریکا هم شنیده خواهد شد.

وی طرح اسلام ایرانی و مکتب ایرانی را یک انحراف دانست و اظهار داشت: آمریکائیها می خواهند عرب ها را با اسلام عربی ، ترک ها را با اسلام ترکی و عثمانی ، ایرانی ها را با اسلام ایرانی و شاهنشاهی و دیگر ملل اسلامی را با اسلام سکولار شقه شقه و لقمه لقمه کند و با چاشنی تروریسم ، سلفی گری و اسلام تکفیری به سمت واگرایی و نابودی کشاند.

هاشمی بیاید نمی آیم

محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت سید محمد خاتمی در گفتگو با سایت مشرق اظهار داشت:0طبیعتاً اگر آقای هاشمی باشند من شرکت نمی‎کنم. آقای خاتمی، آقای ناطق و آقای حسن خمینی هم همینطور.

 وی افزود: یک نفر در یکی از این مصاحبه‎ها از من پرسید که شما این چیزی را که می‎گویید خب خودش شرایط حضور شما را محدود می‎کند یا اینکه عده‌ای را با تردید مواجه می‎کند اما من با بررسی دقیق نسبت به موضوع تقریبا مطمئن هستم که شرایطی الآن هست که ممکن است امکان حضور این اشخاص نباشد.

ادعای جدید رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع اسرائیل ادعا کرد: آمریکا برای حمله نظامی به ایران برنامه هایی در اختیار دارد. واشنگتن با این هدف، در حال تهیه تجهیزات و وسایل هوشمندی است.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ایهود باراک در اظهاراتی که در سایت خبری آمریکایی "دیلی بیست" منتشر شد؛ ادامه داد: در صورتی که کانال های دیپلماتیک با تهران منجر به نتیجه نشود آمریکا از این برنامه های حمله نظامی علیه ایران استفاده خواهد کرد.

وی افزود: اولویت اسرائیل این است که بهار عربی به بهار فارسی تبدیل شود اما اسرائیل نمی تواند بر این سناریو تکیه کند.

سرپرست جدید شستا منصوب شد

حیدری ملایر ، مدیرعامل شستا برکنار و نجات امینی ، معاون اقتصادی و برنامه ریزی تامین اجتماعی با حفظ سمت به سرپرستی این مجموعه عظیم اقتصادی منصوب شد

یک منبع آگاه به اکوفارس خبر داد ، محمدرضا حیدری ملایر ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) ، برکنار و نجات امینی ، معاون اقتصادی وبرنامه ریزی تامین اجتماعی با حفظ سمت به سرپرستی این مجموعه عظیم اقتصادی منصوب شد.

‌نجات امینی، متولد 1348 و فوق لیسانس اقتصاد و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی است. حیدری ملایر شهریورماه امسال مدیرعامل شستا شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها