قلعه‌نویی: نقاط ضعفمان را در راه قهرمانی پوشش داده‌ایم

استقلال صدرنشین شد

در هفته‌ای که همه مدعیان باختند یا مساوی کردند، استقلال شیرین‌ترین سه امتیازش را در بندرعباس گرفت تا با خیالی آسوده، بار دیگر به صدر جدول لیگ بازگردد.
کد خبر: ۵۲۶۳۶۷

نکته‌ای که بازی خارج از خانه آبی‌ها مقابل آلومینیوم هرمزگان را ساده کرد، فرصت‌طلبی دو خرید زمستانی امیر قلعه‌نویی بود. امین موسوی و فرزاد حاتمی در حالی در تعطیلات نیم‌فصل به جمع آبی‌ها اضافه شدند که در نیم فصل اول نمایش چندان درخشانی در تیم‌های خود نداشتند و همین موضوع هم انتقادات زیادی را متوجه سرمربی استقلال کرد، اما قلعه‌نویی که با شناخت قبلی این دو بازیکن را جذب کرده بود، حالا می‌تواند همه منتقدانش را درباره این خریدها به سکوت وا دارد.

موسوی و حاتمی که به‌واسطه گلزنی در جام حذفی، خیلی زود جای ثابتی در ترکیب استقلال پیدا کرده‌اند دیروز هم دردسرهای زیادی برای مدافعان حریف ایجاد کردند. این دردسرها در چند نوبت با ایجاد خطر جدی روی دروازه مجتبی روشنگر همراه بود، اما در دقایق 14 و 86 دیگر کاری از دست دروازه‌بان آلومینیوم برنیامد.

گل اول استقلال را ایمان موسوی با یک ضربه زیبا به ثمر رساند و زننده گل دوم هم فرزاد حاتمی بود. البته اخراج دقیقه 52 محمود تیغ‌نورد، کاپیتان تیم آلومینیوم هم در ثبت این نتیجه به ضرر میزبان تاثیرگذار بود، اما استقلال در مجموع تیم برتر میدان بود و مزد این برتری را هم با کسب یک پیروزی مطمئن گرفت.

امیر قلعه‌نویی در این بازی از جواد نکونام بازیکن شماره 6 خود استفاده نکرد.

دیروز مجتبی جباری هم فقط یک نیمه برای استقلال بازی کرد و فرهاد مجیدی هم با توجه به صادر نشدن مجوز بازی‌اش فقط یک تماشاگر بود. قطعا با اضافه شدن این نفرات، استقلال مدعی‌تر از قبل خواهد شد. آنها هم‌اکنون با سه امتیاز برتری نسبت به سپاهان صدرنشین هستند.

قلعه‌نویی: قهرمانی در لیگ یکی از اهدافمان است

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری گفت: بازی زیبایی انجام دادیم. البته از کیفیت زمین کمی گلایه دارم اما در مجموع اگر تیم ما به خودباوری برسد می‌تواند شرایط ایده‌آلی داشته باشد. وی افزود: یکی از اهدافی که داریم قهرمانی در لیگ است.

به همین خاطر در نیم‌فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش دادیم و بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که بتوانیم خستگی را از تن دیگر بازیکنان خارج و به نوعی تقسیم‌‌بندی کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص نیمکت‌نشینی نکونام گفت: مشکل او نه مجیدی بود و نه کاپیتانی. مشکل مسائل دیگری بود که بیشتر درون خانوادگی بود، شب قبل از بازی با تعدادی از بازیکنان جلسه داشتم و این بحث تا حدودی تمام شد. بازوبند سرگروهی به خصوص در استقلال ارزشمند است، اما مهم‌تر اینجاست که مردم را خوشحال کنیم. اگر آنها را خوشحال کنیم راه درستی را رفته‌ایم وگرنه بازوبند یک تکه پارچه است.

وی در خصوص آخرین وضع فرهاد مجیدی نیز گفت: او زیر نظر حاج‌قاسم تمرین می‌کند و باید تست‌های لازم را انجام دهد چون با توجه به شرایط فنی بالا باید به شرایط ایده‌آلی برسد که مردم از او انتظار دارند. در مجموع خوشحالم که مجیدی به ما اضافه شد و دوست دارم که او هم مثل دو بازیکن دیگر در زمان من خداحافظی کند.

تساوی در حضور 100 تماشاگر

در دیگر بازی دیروز مصاف دو تیم سایپا و تراکتورسازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا قرمزهای تبریز فرصت ایده‌آل صعود به رده دوم جدول را از دست بدهند.

در این بازی که در حضور تنها صد تماشاگر کرجی برگزار شد سعید دقیقی در دقایق 46 و 64(پنالتی) برای سایپا گلزنی کرد و نوید خوش‌هوا در دقیقه 50 و سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 51 گل‌های تراکتورسازی را به ثمر رساندند.

فجر ـ پرسپولیس؛ یک ساعت زودتر

رئیس هیات فوتبال استان فارس از برگزاری دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس در هفته نوزدهم مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه شیراز خبر داد. البته این بازی یک ساعت زودتر از زمان مقرر برگزار می‌شود.

غلامرضا بهروان، رئیس سازمان لیگ با تائید این خبر گفت: پس از درخواست شیرازی ها، سازمان لیگ به دلیل کمک به مسائل ایمنی و امنیتی، با تغییر زمان آغاز بازی موافقت کرد و بازی به جای ساعت 15، ساعت 14 همان روز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود. این بازی دهم دی ماه برگزار می‌شود.‌گفتنی اینکه ورزشگاه حافظیه بتازگی مرمت شده است.

رضا پورعالی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها