یک شرکت تاکسیرانی در آمریکا در نظر دارد، ناوگان تاکسیرانی خود را به اینترنت و دستگاه iPad مجهز کند.
کد خبر: ۵۲۵۸۲۳

این شرکت با استفاده از 40 خودروی الکتریکی به مسافران اجازه می‌دهد‌ ضمن دسترسی به سایت‌های اینترنتی، به موزیک مورد علاقه خود گوش دهند و مسیری را انتخاب کنند که جذابیت‌های خاصی ‌ دارد. به این ترتیب استفاده از iPad‌ها به مسافران این امکان را می‌دهد که کرایه تاکسی را نیز از طریق کارت اعتباری پرداخت کنند.

این شرکت نخستین تاکسیرانی دنیاست که از iPad در تاکسی‌های خود استفاده می‌کند. سرپرست این شرکت تاکسیرانی استفاده از iPad را موفق دانسته و معتقد است ‌ به این ترتیب خودروها با استفاده از تجهیزات کامل‌تر، رفاه بیشتری را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. از سوی دیگر کاربرد این تجهیزات باعث می‌شود رانندگان به آموزش کمتری نیاز داشته باشند.‌

خودروهای الکتریکی این تاکسیرانی به‌عنوان خودروهایی پیشرو در ارائه آخرین خدمات الکترونیکی در حمل و نقل عمومی به شمار می‌روند. نصب سیستم پرداخت الکترونیک و استفاده از سیستم موقعیت‌یاب مدت‌هاست ‌ در تاکسی‌های این شرکت اعمال می‌شود.‌ استفاده از فناوری‌های نوین باعث شده ‌ این تاکسی‌ها ضمن این که الکتریکی بوده و آلودگی خاصی ایجاد نمی‌کنند، به یک وسیله تفریحی در ترافیک‌های سنگین، ابزار ناوبری مناسب برای رانندگان تازه‌کار و از همه مهم‌تر جا انداختن فرهنگ استفاده از انرژی سبز تبدیل شود . با این وصف می‌توان انتظار داشت ‌ در آینده‌ای نه‌چندان دور تاکسی‌های بدون‌ راننده در شهرها جولان دهند و شما با سوار شدن بر آنها و انتخاب مقصد، سفر درون‌شهری لذت‌بخشی را تجربه کنید. در آن صورت یک دوربین ‌داخل تاکسی با شناسایی چهره شما، به صورت خودکار هزینه سفر را از حساب بانکی‌تان برداشت خواهد کرد.

Washington Examiner / مترجم: حمیده سادات هاشمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها